پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۱۷۶
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان گفت: بهترین کمک رسان دولت اسلامی نیز همان مدیریت جهادی خواهد بود.

شعار سال: حجت‌الله ناصرپور در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار کرد: در راه ماموریت و مسئولیت اولین مؤلفه تشخیص حق و باطل بوده و این در حالی‌ است که انسان اگر بصیرت نداشته باشد به بیراهه خواهد رفت.

وی با اشاره به آیه «إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا فَلَا خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلَا هُمْ يَحْزَنُونَ» ادامه داد: در ترجمه این آیه آمده كسانى‌كه گفتند پروردگار ما خداست‏ سپس ايستادگى كردند بيمى بر آنان نيست و غمگين نخواهند شد کمااینکه این آیه تبیین کننده قیام امام حسین(ع) است.

ناصرپور استقامت، ایستادگی و ایمان به خدا را مؤلفه‌های دیگر برای رسیدن به هدف دانست و خاطرنشان کرد: امروز نظام ما به استقامت و تحمل مشکلات نیاز دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان امنیت را مرهون دو عنصر آرامش و آسایش دانست و یادآور شد: آسایش نظام ما در کنار آرامش نظام ما هستند به‌طوری‌که کسی جرأت نمی‌کند به مرزهای ما تعدی کند، ما تهدید بیرونی نداریم.

وی با بیان این‌که حضرت امام حسین(ع) تا آخرین لحظه مردم را به راه راست هدایت و کار عبادی انجام می‌داد، افزود: نباید از مدیریت‌های مادی‌گرای دنیایی پیروی کنیم این در حالی‌ است که امامان معصوم ما یک سبک مدیریت بر مبنای گفتمان دینی و تربیتی به دنیا معرفی کردند.

ناصرپور با اشاره به این‌که نظام جمهوری اسلامی ایران به‌سمت ساختار تشکیل تمدن اسلامی پیش می‌رود، اضافه کرد: مدیریت جهادی گفتمان اهل‌بیت(ع) است این در حالی‌ است که بهترین کمک رسان دولت اسلامی نیز همان مدیریت جهادی خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 16 مهر 96، کدمطلب:967-3185-5، www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین