پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۶۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۸
استاندار گلستان با گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر گفت: امروز ما به الگو پذیری از مدیریت جهادی این شهدا نیازمند بوده و این در نامگذاری سال از سوی رهبر معظم انقلاب هم نمود دارد.

شعار سال: حسن صادقلو روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشت سالروز شهادت رجایی و باهنر در شبستان امامزاده عبدالله (س) گرگان، اظهار داشت: باید به رفتار این شهدا نگاه عمیق داشته و شاخص های فکری، رفتاری و شخصیتی آنان مورد توجه باشد.

وی افزود: شهدای دولت از شاخصه فکری نظام اسلامی به خوبی دفاع کردند و امروز هم هر مدیر می تواند این شاخصه را در قانون اساسی و بازخوانی بیانات بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری پیدا و ضمن مطالعه، الگوی کار خود در ارائه خدمات به مردم قرار دهد.

استاندار گلستان؛ مردمی بودن، اخلاص، ساده زیستی، مبارزه، بصیرت، ولایت پذیری و مدیریت جهادی را از جمله ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر برشمرد و گفت: پست ریاست بر این شهدا تاثیرگذار نبود و این رفتار آنان مدل خدمت مدیران به جامعه است.

صادقلو، همچنین یاد شهدای دوران دفاع مقدس، پیروزی انقلاب اسلامی و شهید مدافع حرم محسن حججی را گرامی داشت.

در این مراسم از همسران شهیدان صادق سوخته سرایی، علیرضا نظری، رضا اتراچالی و غلامرضا نوده شریفی و مادر شهید یزدان امین روان قدردانی شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 8 شهریور 96، کدمطلب: 82649326 ، www. irna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین