پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۹۴۴
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از شروع عملیات برداشت زعفران از سطح ۳و نیم هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان خبر داد .

شعار سال: مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین از شروع عملیات برداشت زعفران از سطح ۳و نیم هکتار از مزارع کشاورزی این شهرستان خبر داد .

عباس آقا علیخانی در گفتگو باخبرنگار مهراظهارداشت: پیش بینی می کنیم بیش از ۵ کیلو گرم زعفران از مزارع استان برداشت شود.

وی میانگین متوسط عملکرد محصول زعفران را یک کیلو و ۵۰۰ گرم در هکتار برآورد کرد و افزود: فصل برداشت زعفران از اوایل آبان تا اوایل آذرماه ادامه دارد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قزوین یادآورشد: در چند سال اخیر بهره برداران و کشاورزانی از مناطق اقبال لاهوری، کوهین و الموت غربی از توابع این شهرستان اقدام به کشت زعفران کرده اند.

آقاعلیخانی گفت: در سال جاری ۴ دوره کارگاه آموزشی و ۲ دوره فنی و حرفه ای برای ۱۳۰ نفر از متقاضیان و بهره برداران تولید زعفران به منظور آشنایی با کشت، تغذیه و آبیاری صحیح محصول زعفران در قزوین برگزار شد که مورد استقبال بهره برداران قرار گرفت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 15 آبان 96، کدمطلب:4136105، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین