پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۲۹ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 19
کد خبر: ۹۲۸۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
معاون آموزشی دانشگاه پیام نور از اخذ مجوز راه اندازی ۳۳ رشته جدید در دانشگاه پیام نور خبر داد.

شعار سال: ابوالفضل فراهانی در نشست روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور استان تهران، با اشاره به توانمندی‌های این دانشگاه در حوزه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی گفت: در اهداف و ماموریت‌های بلندمدت دانشگاه پیام نور ارائه خدمات مطلوب‌تر به دانشجویان از اولویت هاست.

وی افزود: دانشگاهی می‌تواند پیشرو و موفق باشد که کیفیت آموزش خود را حفظ و ارتقا بخشد و فضای مطلوب تحصیل را با رعایت معیارهای علمی و آموزشی فراهم آورد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه دانشگاه پیام نور بخش اصلی از هزینه‌های خود را از محل شهریه‌های دانشجویان تامین می‌کند، اظهار داشت: وظیفه ما جذب و حفظ دانشجویان از طریق رعایت اصول آموزشی وحفظ و ارتقای کیفیت است.

وی از اخذ مجوز راه اندازی ۳۳ رشته جدید در دانشگاه پیام نور خبر داد و تصریح کرد: با کسب مجوز جابجایی رشته ها، می‌توانیم ضمن کاهش رشته‌های کم متقاضی، رشته‌های پرمتقاضی را جایگزین کنیم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بهره مندی از نظر اساتید در تعریف بین رشته ای‌ها و رشته‌های مهارتی که مورد تقاضای جامعه است را مورد تاکید قرار داد و از روسای مراکز استان تهران خواست اعضای هیات علمی را برای این اقدام بیشتر به مشارکت دعوت کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران ، تاریخ انتشار 14 آبان 96، کدمطلب:866258، www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین