پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۵۱۸۶
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۱
مشکلات نظام سلامت هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ از کمبود پزشکان متخصص تا پرستار غیره حرفه ای گرفته تا عدم کیفیت خدمات رسانی و نحوه نادرست برخورد پرسنل داروخانه به بیماران همه باعث رو در رو قرار گرفتن بیماران و پرستاران شده است.

شعار سالمشکلات نظام سلامت هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ از کمبود پزشکان متخصص تا پرستار غیره حرفه ای گرفته تا عدم کیفیت خدمات رسانی و نحوه نادرست برخورد پرسنل داروخانه به بیماران همه باعث رو در رو قرار گرفتن بیماران و پرستاران شده است.عدم مدیریت صحیح در بسیاری از موارد موجب نارضایتی بیماران شده است.

مشکلات نظام سلامت هر روز پیچیده‌تر می‌شود؛ از کمبود پزشکان متخصص تا پرستار غیره حرفه ای گرفته تا عدم کیفیت خدمات رسانی و نحوه نادرست برخورد پرسنل داروخانه به بیماران همه باعث رو در رو قرار گرفتن بیماران و پرستاران شده است.عدم مدیریت صحیح در بسیاری از موارد موجب نارضایتی بیماران شده است.

در بیمارستانهای دولتی شرایط به گونه ای است که میزان رضایتمندی مردم و بیماران از خدمات بسیار پایین آمده . این در حالی است که اغلب بیماران بستری در بیمارستانهای دولتی، فردی را به عنوان همراه دارند که این فرد برخی وظایف کمک بهیار و بعضا پرستار بخش را انجام می دهد.

در همین رابطه صبح امروز چند تن از شهروندان کهنوج در تماسی با این پایگاه خبری؛ از نحوه رسیدگی به بیمارانشان و حتی برخورد افراد در داروخانه انتقاد کردند و خواستار انتشار و پیگیری این موضوع شدند.

یکی از بیماران کهنوجی که با گلایه گفت: بسیاری از کارهای بیماران را خود بیماران یا همراهانشان انجام می‌دهند.بعضی از پرسنل بیمارستان بد اخلاق و بیحوصله رسیدگی می کنند و دق‌دلی خود را هم سر ما خالی می‌کنند و اما با این وجود ما سعی می کنیم که صدایمان درنیاید که مبادا آنها ناراحت شده و دیگر به ما نرسند.

وی ادامه داد:‌ با وجود اخلاق نامناسب برخی از پرسنل، پرسنل دیگری هستند که با رفتار خوبشان آرامش خاصی به بیماران می‌بخشند.

بنابراین در پایان یادآوری این مطلب ضروری است که بدانیم که فراهم کردن محیطی آرام و ایجاد آرامش روحی برای بیماران و همراهان آنان جزء وظایف اساسی کادر درمانی و پرسنل آن قلمداد می شود، وظیفه ای که هیچ هزینه ای را متحمل نمی شود.

برای به وجود آمدن مهمترین اصل زندگی که آرامش است دست اندرکاران و مسئولین امر بهتر است برای پرسنل داروخانه بیمارستان و کادر درمانی با به وجود آوردن تقسیم کار عالی و شرایط روحی و جسمی سالم و حل مسائل جانبی دیگر دسترسی به این آرامش را برایشان آسان تر فراهم کنند.

در پایان لازم است از پزشکان و کادر بیمارستان ۱۲ فروردین کهنوج به سبب دلسوزی و تلاش خستگی ناپذیرشان تقدیر نمود و همواره قدردان زحماتشان در جهت ارائه خدمات هرچه مطلوب تر به همشهریان باشیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری شوباد ، تاریخ انتشار آذر 96، کدمطلب:16988، www.shobad.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین