پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 21
کد خبر: ۹۷۱۷۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: کلاس‌های دانشگاه‌های آزاد برخی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه در "کانکس" برگزار می‌شود.

شعارسال: نوذر قنبری با اشاره به وضعیت دانشگاه‌های آزاد در مناطق زلزله‌زده استان اظهار داشت: دانشگاه آزاد در ثلاث‌باباجانی نمایندگی ندارد و در سرپل‌ذهاب نیز ساختمان استیجاری است و آسیب‌دیدگی به حدی است که امکان استفاده وجود ندارد و اکنون کلاس‌ها در کانکس برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به کاهش شدت زلزله آسیب در گیلان‌غرب کمتر بوده است عنوان کرد: خسارت ساختمان دانشگاه آزاد در این شهرستان در حد 4 تا 5 درصد بوده که با تعمیرات جزئی رفع می‌شود و امکان ادامه فعالیت در دانشگاه گیلانغرب وجود دارد.

رئیس دانشگاه آزاد استان کرمانشاه گفت: در قصرشیرین و سرپل‌ذهاب به دنبال زمین هستیم و به محض تهیه زمین در کمتر از یکسال ساختمان آماده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد استان کرمانشاه با 28 رشته دکترای تخصصی و 86 رشته کارشناسی ارشد و 164 رشته در مقاطع کاردانی و کارشناسی آماده پذیرش داوطلبان است بیان کرد: به دلیل اختلافاتی با وزارت علوم از 28 رشته دکترا متأسفانه اکنون تنها در 8 مورد آن اجازه ثبت‌نام برای داوطلبان وجود دارد.

قنبری با اشاره به اینکه تلاش می‌شود که کنکور آزاد به صورت مجزا برگزار شود گفت: به داوطلبان توصیه می‌شود قبل از ثبت‌نام و انتخاب کد رشته تحصیلی مشورت‌های لازم را درباره رشته و محل تحصیل داشته باشند که بعد از قبولی برای آنها مشکلی ایجاد نشود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار: 17 آذر 1396 ، کدخبر: 1595124 ، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین