پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۹۹۷۱۲
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
معاون استاندار تهران شرط تعطیلی ادارات استان تهران را در پی آلودگی هوا در روز چهارشنبه اعلام کرد.

شعار سال: حسن کریمی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تداوم آلاینده‌های هوا اظهار داشت: متأسفانه به‌سبب تداوم آلودگی هوا مانند چند روز گذشته هوای استان تهران در شرایط ناسالم قرار دارد، به همین سبب همه مقاطع تحصیلی استان تعطیل است.

وی ادامه داد: مصوبات استانداری مانند روزهای گذشته خواهد بود و مدارس تهران جز شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه تعطیل است و همچنین برگزاری تمامی مسابقات ورزشی در فضای باز ممنوع اعلام شد.

معاون عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه فعالیت تمام کارخانه‌های بتن، شن و ماسه و واحد‌های صنعتی و آلاینده فردا نیز متوقف شد تصریح کرد: فردا طرح زوج و فرد از درب منازل اجرا می‌شود و از همه شهروندان تقاضا می‌کنیم که اگر فعالیت مهمی در خارج از منزل ندارند با خودروی شخصی در خیابان‌ها تردد نکنند.

کریمی خاطرنشان کرد: فروش طرح زوج و فرد فردا نیز ممنوع است و همچنین نیروهای اورژانس در تمام میادین شهر‌ برای کمک‌رسانی به شهروندان مستقر هستند.تعطیلی تمامی ادارات استان تهران باید به تأیید دولت برسد و در این مورد تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 28 آذر 96، کد مطلب: 1605711: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین