پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۵۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵
رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بافق گفت: بیش از ۸۰ اثر ملموس، طبیعی و بناهای تاریخی در بافق به ثبت ملی می‌رسد.

شعار سال: لیلی رنجبر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم دربافقبا تاکید بر اینکه حفاظت از آثار تاریخی و میراث فرهنگی وظیفه‌ای است که بر دوش همه افراد جامعه قرار گرفته، اظهار داشت: آثار ثبتی شهرستان بافق از ابتدای سال 96 تا پایان سال 97 افزایش 3 برابری خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تا پایان امسال تعداد آثار ثبتی شهرستان 41 اثر است که با انجام پیگیری‌ها و جذب اعتبارات از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان و همچنین فرمانداری شهرستان انجام شده است.

رنجبر از جذب اعتبار بالغ بر 35 میلیون تومان در راستای ثبت آثار خبر داد و افزود: پرونده 81 اثر اعم از منقول، طبیعی و بناهای تاریخی تهیه شده و امیدواریم تا پایان سال با تشکیل جلسه در تهران در سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، شماره ثبتی این آثار هم ابلاغ شود.

رئیس نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر اینکه ثبت ملی آثار تاریخی، طبیعی و میراث فرهنگی زمینه‌ای برای حفاظت بیشتر از آن‌ها را فراهم می‌کند، گفت: با این روند تعداد آثار ثبتی به 120 اثر افزایش می‌یابد.

رنجبر خاطرنشان کرد: پیگیری‌های لازم در ارتباط با این موضوع انجام شده و تا زمانی که ثبت کامل آن‌ها انجام شود، تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:1607632، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین