پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۷۱۸
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از وجود فرصت‌های قانونی لازم و شرایط مساعد یزد برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری خبر داد.

شعارسال: مدیرکل سابق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از وجود فرصت‌های قانونی لازم و شرایط مساعد یزد برای اجرای مدیریت یکپارچه شهری خبر داد.

محمد مهدی شرافت در نشست شورای شهر یزد با اشاره به تشکیل کارگروه بررسی مدیریت یکپارچه شهری در یزد، گفت: با بررسی های انجام شده می‌توان گفت شرایط اجرایی شدن مدیریت یکپارچه در آینده نزدیک وجود دارد.

وی ادامه داد: هر چند در برنامه‌های توسعه سوم و چهارم به مدیریت یکپارچه پرداخته شده و بسترهایی قانونی دیده شده بود اما این موضوع طی دو برنامه توسعه مسکوت ماند و امروز اگر همان مسیر قبل را ادامه دهیم به نتیجه نخواهیم رسید.

شرافت با اشاره به قوانین موجود در زمینه مدیریت یکپارچه‌شهری، اظهار داشت: با استفاده از این ظرفیت‌های قانونی می توان مسیر را به سرعت طی کرد و به نتیجه رسید.

مدیرکل سابق میراث فرهنگی یزد با اشاره به ثبت‌جهانی شهر یزد، بیان کرد: پلان مدیریتی شهر در پرونده ثبت جهانی ارائه شده و مورد تایید یونسکو قرار گرفته که اجرایی شدن آن می‌تواند نقطه تمایز یزد از دیگر شهرها باشد و باید آن را اساس اجرای مدیریت یکپارچه قرار دهیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 10 دی 1396، کدخبر: 576807، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین