پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر قم گفت: مردم فقط به اخباری که از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌شود اعتماد کنند تا جامعه از اضطراب و نگرانی عبور کند.

شعار سالمحمدرضا بهرامی امروز در قم با اشاره به زلزله‌ای که شب گذشته در حوالی تهران رخ داد اظهار کرد: با توجه به اینکه استان قم در مجاورت استان تهران قرار دارد و در واقع استان معین برای تهران محسوب می‌شود، در پی زلزله‌ای که روز گذشته تهران را لرزاند نیروهای امدادی هلال احمر قم در قالب 9 گروه امداد، نجات و زنده‌یابی به صورت آماده‌باش کامل در آمدند.

وی افزود: در نخستین ساعاتی که زلزله در تهران احساس شد تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر آماده حرکت بود و دستگاه‌های زنده‌یابی و سگ‌های تجسس نیز آماده انجام عملیات امداد و نجات بودند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: با دستوری که از سازمان امداد و نجات صادر شد بیش از 70 نفر از امدادگران و نجات‌گران در مرکز استان به صورت آماده‌باش درآمدند.

بهرامی عنوان کرد: با صدور دستور آماده‌باش از سوی سازمان امداد و نجات به مراکز امدادی استان‌های معین تیم‌های امدادی قم به صورت آماده باش درآمدند.

وی ادامه داد: از مردم خواهشمندیم در برهه‌هایی که بحران بخشی از جامعه را فرا می‌گیرد از شایعه‌سازی و شایعه‌پراکنی خودداری کنند و بر اساس دستوراتی که ستاد مدیریت بحران کشور صادر می‌شود عمل کنند و فقط به اخباری که از مراجع رسمی و خبرگزاری‌های معتبر منتشر می‌گردد اعتماد کنند تا جامعه از اضطراب و نگرانی عبور کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرفوری، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:237381، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۸
0
0
رسانه هایی که در این زمان های حساس از ملت سو استفاده میکنن غیر قابل بخششن واقعا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین