پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۰۰۸۲
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۶
عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در حاشیه اجلاس گزارش حقوق شهروندی آرزو کرده امدادهای غیبی به داد تهران برسد بلکه بالاخره قدری از آلودگی هوا رهایی یابد.

شعار سال: عیسی کلانتری، رئیس سازمان محیط‌زیست در حاشیه اجلاس گزارش حقوق شهروندی آرزو کرده امدادهای غیبی به داد تهران برسد بلکه بالاخره قدری از آلودگی هوا رهایی یابد. او با اشاره به غیراستاندارد بودن بنزین و گازوئیل مصرفی و آلایندگی آنها به میزان ده‌ها برابر حد مجاز، یادآور شده که دلیل عمده آلودگی هوا، خودروها و آلایندگی گازوئیل است. رئیس سازمان محیط‌زیست البته از اعتراض دولت به این رویه هم خبر داده اما گفته چاره‌ای نیست و مگر می‌شود خودروها را خواباند؟ کلانتری این را هم اضافه کرده که باید دعا کنیم تا باد بیاید و آلودگی‌ها را جابه‌جا کند! هرچه باشد لابد از دست دولتمردان کاری بیش از اعتراض و دعا برنمی‌آید که اصلی‌ترین متولی امر چنین می‌گوید. بماند که رئیس سابق سازمان محیط‌زیست پیش از این در توجیه توقف تولید بنزین داخلی، بارها از واردات بنزین استاندارد یورو4 و نقش بسزای آن در کاهش آلودگی هوا سخن می‌گفت و باقی کاسه‌وکوزه‌ها هم هرچه بود عمدتا بر سر شهرداری شکسته می‌شد. حالا خدا را شکر که دیگر شهرداری هم مقصر نیست و همه چیز تقصیر شهروندان و خودروهای آنهاست. پس بهتر است مردم، خودشان آلودگی هوا را دریابند.

روایت ضرغامی از تشریفاتی که به مذاق برخی‌ها خوش آمده

سیدعزت‌ا... ضرغامی، رئیس اسبق سازمان صداوسیما طی مطلبی با اشاره به صحبت‌های شمخانی مبنی‌بر اینکه «بساط حفاظت شخصیت‌ها را باید جمع کنیم. ما حفاظت شخصیت‌ها نداریم، تشریفات و پرستیژ شخصیت‌ها داریم!» در کانال تلگرامی خود نوشت: «نمی‌دانم چرا اسکورت، حفاظت، تشریفات و مسیر ویژه! به مذاق بسیاری از شخصیت‌ها خوش آمده است. خودش شده یک سبک زندگی جدید برای آنان!!»

ضرغامی معتقد است حفاظت از شخصیت‌ها بیشتر تبدیل به تخریب آنان شده است و می‌گوید که اگر کار دست او بود، جز چند شخص حقوقی و حقیقی، این بساط را برای بقیه جمع می‌کرد. از نگاه او واقعا خبری نیست! کشور در امن و امان است و در میان مردم هم از همه جا امن‌تر است. مضاف بر اینکه «اگر هدف نظام، رضایتمندی مردم است، همین حضور بی‌واسطه، باعث امیدواری و خوشحالی مردم می‌شود. بودجه و امکانات هم نمی‌خواهد! تازه صرفه‌جویی هم می‌شود. به تحریم هم ربطی ندارد! به همین سادگی!»

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت روزنامه فرهیختگان، تاریخ انتشار 29آذر96، کدمطلب:2391، www.newspaper.fdn.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین