پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۰۱۳
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۶
رسانه‌های روسیه گزارش دادند این کشور همزمان با افزایش تنش‌ها در دریای شمال، اقدام به آزمایش یک تکنولوژی جدید برای موشک‌های بالستیک قاره‌پیما کرده که به آنها اجازه عبور از سیستم‌های دفاع موشکی را می‌دهد.

شعارسال : رسانه‌های روسیه گزارش دادند این کشور همزمان با افزایش تنش‌ها در دریای شمال، اقدام به آزمایش یک تکنولوژی جدید برای موشک‌های بالستیک قاره‌پیما کرده که به آنها اجازه عبور از سیستم‌های دفاع موشکی را می‌دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه اکسپرس، خبرگزاری تاس روسیه گزارش داد، نیروی موشکی راهبردی روسیه اقدام به شلیک یک موشک مدل توپول از منطقه کاپوستین یار در حوزه آستراخان کرده است.

وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد: در این آزمایشات محققان اطلاعاتی تجربی کسب کردند که در راستای توسعه ابزارهای موثر برای غلبه بر سامانه‌های دفاع موشکی و تجهیز موشک‌های بالستیک روسیه به آنها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این نخستین آزمایش یک نسخه بهینه‌سازی شده موشک توپول از سوی روسیه در سال 2017 نیست. وزارت دفاع روسیه در ماه سپتامبر نیز اعلام کرد که یک موشک از نوع RS-12M با یک کلاهک جنگی پیشرفته شلیک کرده است.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که گزارش شده، یک ناو نیروی دریایی انگلیس اخیرا در روز کریسمس یک کشتی جنگی روسیه را در دریای شمال رهگیری کرده است.

ناو انگلیسی که HMS St Albans نام داشته در تاریخ 23 دسامبر عازم شد تا کشتی جنگی روسیه موسوم به دریادار گورشکوف را در دریای شمال رهگیری کند.

وزارت دفاع انگلیس همچنین اعلام کرده بود که یک ناو دیگر نیروی دریایی این کشور نیز در روز عید کریسمس برای اسکورت یک کشتی جمع آوری اطلاعات روسیه در دریای شمال و کانال مانش فراخوانده شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی-خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 6 دی 1396، کدخبر: 385368 ، www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین