پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۸۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۶
رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که دستاوردهای یگان موشکی ارتش یمن در عرصه ساخت موشک‌های بالستیک در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

شعار سالمحمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن گفت که یگان موشکی این کشور به‌زودی ساخت موشک‌های بالستیک را اعلام می‌کند و بر موانع حاصل از محاصره تحمیلی از سوی ائتلاف متجاوز آمریکایی، سعودی، اماراتی و اسرائیلی غلبه خواهد کرد.

وی در صفحه خود بر روی فیسبوک نوشت: دستاوردهای یگان موشکی ارتش یمن در عرصه ساخت موشک‌های بالستیک در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد سه شنبه، با یک فروند موشک بالستیک قاهر ام 2 مرکز فرماندهی ارتش سعودی در منطقه سامطه در جیزان را در هم کوبیدند.

نیروهای یمنی از آغاز تجاوز عربستان تاکنون، بارها با موشک‌های بالستیک و غیر بالستیک، مواضع نظامیان این رژیم و مزدوران را در داخل و خارج از یمن، هدف قرار داده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 20 مهر 96، کدمطلب:1543762، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین