پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۲۷۳
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
یک رسانه صهیونیست، انصارالله یمن را تهدیدی جدید برای این رژیم دانست.

شعارسال: پایگاه شبکه 2 رژیم صهیونیستی در گزارشی نوشت: علاوه بر خطراتی که از لبنان، سوریه، سینا و مکان‌های دیگر اسرائیل را تهدید می‌کرد، اینک خطر جدیدی نیز از سمت یمن اسرائیل را تهدید می‌کند که این خطر همان انصارالله یمن است.

این پایگاه افزود: عزیز راشد، سخنگوی ارتش یمن چند روز قبل طی سخنانی گفت که اگر اسرائیل به دخالت در جنگ در یمن ادامه دهد، نیروهای انصارالله، پایگاه‌های اسرائیل در ایلات و اریتره و همچنین کشتی‌های اسرائیل در دریای سرخ را با موشک زمین به زمین هدف قرار می‌دهند و با توجه به اینکه مناطق مذکور، گذرگاهی مهم به سوی بندر ایلات به شمار می‌رود، بسیار منطقی است که این تهدید، اسرائیل را نگران کند. 

به نوشته این پایگاه، این عجیب نیست که انصارالله یمن، اسرائیل و ناوگان دریایی در دریای سرخ را تهدید می‌کند، زیرا یمنی‌ها قبلا با شلیک موشک به ریاض ساعاتی پیش از ورود دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا به این کشور، توانایی خود را در این زمینه به اثبات رساندند.

این پایگاه صهیونیستی افزود: نیروهای انصارالله در گذشته با پخش فیلمهای کوتاهی از حمله به کشتی عربستان و امارات، ثابت کردند که موشک‌های ضد کشتی در اختیار دارند.

 سرهنگ عزیز راشد، دستیار سخنگوی ارتش یمن گفت که پایگاه‌های اسرائیل در اریتره در تیررس موشک‌های نیروی دریایی یمن است.

وی در گفتگو با المسیره نت تصریح کرد: اسرائیل در تجاوز به یمن شرکت دارد، بنابراین پایگاه‌هایی که این رژیم در اریتره اجاره کرده است، در تیررس موشک‌های ما است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 13 مهرماه96، کد خبر:1537192 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین