پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۰
محمدرضا عارف اظهار کرد: شورای سیاست‌گذاری اصلاحات برای ارائه لیست نهایی خود در انتخابات منتظر آخرین وضعیت تأیید صلاحیت‌هاست و ممکن است این لیست با چند روز تأخیر نسبت به اصولگرایان ارائه شود.

شعارسال: رئیس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان که در حاشیه همایش سراسری حزب اعتماد ملی در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت، تأکید کرد: توصیه ما به همه دست‌اندرکاران انتخابات و شرکت کنندگان این است که مبنا و معیار خود را قانون قرار دهند و به قانون عمل کنند و باید همه به مر قانون عمل کنیم و اگر این را ملاک عمل قرار دهیم بسیاری از مشکلات و اختلاف نظرها وجود نخواهد داشت.

وی در خصوص چگونگی انتشار لیست اصلاح‌طلبان، گفت: اصلاح‌طلبان لیستی خواهند داد تا مردم با خیال راحت بتوانند به همه آن لیست رأی دهند و تا چند روز آینده با توجه به اینکه اعلام شده ممکن است تعداد تأیید صلاحیت‌شدگان افزایش پیدا کند لیست خود را ارائه خواهیم کرد و چگونگی انتشار لیست و اجماع احتمالی با سایر جریان‌ها بماند برای زمانی که لیست اعلام عمومی شد.

وی افزود: برای حضور در لیست اصلاح‌طلبان افراد باید ویژگی‌های لازم را احراز کنند و هر کس بخواهد در لیست ائتلاف باشد باید فرم مربوطه را پر کرده و در اختیار کارگروه قرار دهد و بر اساس شاخص‌ها و معیارها این افراد بررسی می‌شوند و اولویتی نیز برای انتشار لیست نهایی برای بانوان و جوانان در نظر گرفته شده است.

عارف تصریح کرد: ما در سراسر کشور لیست‌هایی را خواهیم داشت و تلاش می‌کنیم تا ساعات پایانی روز بیستم و پس از تعیین تکلیف نهایی بررسی صلاحیت‌ها لیست خود را اعلام کنیم.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری پانا، تاریخ انتشار خبر 19 بهمن 1394، کدمطلب: 461396، www.pana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین