پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۱۸۵
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
امام جمعه میاندوآب گفت: مشکل و دلیل اصلی عقب ماندگی میاندوآب در 35 سال گذشته عدم تفکیک حوزه های انتخابیه میاندوآب، شاهین دژ و تکاب است.حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع نمازگزاران میاندوآبی اظهار کرد که در این یک سالی که در میاندوآب هستم در مورد مشکلات میاندوآب تحقیق کرده ام و یافته ام که درد و دلیل اصلی مشکلات و عقب ماندگی میاندوآب، عدم تفکیک حوزه های انتخابیه است.
شعارسال: حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده در جمع نمازگزاران میاندوآبی اظهار کرد:در این یک سالی که در میاندوآب هستم در مورد مشکلات میاندوآب تحقیق کرده ام و یافته ام که درد و دلیل اصلی مشکلات و عقب ماندگی میاندوآب، عدم تفکیک حوزه های انتخابیه است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه نه نمایندگان قبلی را می شناسم و نه مخالف نمایندگان فعلی هستم، گفت: میاندوآب را دو نماینده بودن عقب نگه داشته است نه نمایندگان فعلی و قبلی.

وی افزود: مسئولین برخی از ادارات پاسخگو نیستند و این واقعاً برای ما درد است که یک مسئول خلاف می کند می خواهیم او را سرجای خود بنشانیم سراغ نماینده دیگر می رود و می خواهیم مسئولی را که کار خوب و شایسته ای انجام داده تشویق کنیم مانع می شوند و می گویند وی آدم فلانی است، می خواهی بر اساس حق و عدالت حرف بزنی می گویند طرفدار فلان نماینده است.

حسن زاده با بیان اینکه جمعیت 260 هزار نفری میاندوآب خواسته تفکیک حوزه های انتخابیه هستند، تصریح کرد: تنها راه پیشرفت و توسعه میاندوآب و اتحاد و همدلی در این شهر، تفکیک حوزه های انتخابیه است که در کمیسیون شوراها تصویب شده است و امیدواریم که در صحن علنی نیز نمایندگان با این تفکیک موافقت کنند.

امام جمعه میاندوآب با انتقاد از ضعف برخی از مدیران کل استانی خطاب به استاندار آذربایجان غربی گفت: آقای استاندار در انتخاب مدیران کل دقت کنند چون ضعف برخی از مدیران کل باعث عقب ماندگی میاندوآب شده است.

وی اظهار کرد: اگر مدیرکل اداره ای تشخیص می دهد که مسئول یک اداره در شهرستان ضعیف است و او را می خواهد عوض کنند چرا عوض نکرده و او را دوباره به جای خود بر می گرداند و اگر قادر و تواناست چرا اصلاً می خواهد او را عوض کند.

حسن زاده با تاکید بر اینکه ما می خواهیم اتحاد و وحدت داشته باشیم، افزود: تمام وجود ما برای این است که در شهر اختلاف نباشد و تنها راه این امر نیز تفکیک حوزه های انتخابیه است.

امام جمعه میاندوآب گفت: امیدوارم این درخواست من به گوش رئیس، هیئت رئیسه و نمایندگان محترم مجلس برسد و آنها بدانند که ما نه آب، نه برق، نه گاز و نه تلفن می خواهیم بلکه خواسته مردم میاندوآب تفکیک حوزه های انتخابیه است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی زرین خبر، تاریخ شنبه 23 آبان 1394، کد مطلب:189561، www.zarinkhabar.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین