پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۰۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۷
معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: برای روز چهارشنبه آبگرفتگی برخی معابر عمومی شهرهای استان دور از انتظار نیست.

شعارسال: معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان، گفت: برای روز چهارشنبه آبگرفتگی برخی معابر عمومی شهرهای استان دور از انتظار نیست.

محمدرضا رحمان‌ نیا اظهار کرد: الگوهای پیش یابی نشان می دهند از بعد از ظهر امروز و اوایل شب به تدریج منطقه ما تحت تاثیر جریانات سردتر و مرطوب تر شمالی قرار می گیرد.

وی افزود: ورود این جریانات باعث وزش موقتی باد، ابری شدن آسمان، بارش باران و در ارتفاعات بارش برف و کاهش 10 تا 14 درجه ای دما می شود.

رحمان نیا بیان کرد: به سبب بارش برف و پدیده مه در ارتفاعات، اختلال در تردد جاده های کوهستانی گلستان، خصوصا جاده های مواصلاتی به استان سمنان دور از انتظار نخواهد بود.

معاون پیش بینی و توسعه هواشناسی گلستان تصریح کرد: به واسطه تداوم بارش ها در روز چهارشنبه آبگرفتی در برخی از معابر عمومی شهرهای استان دور از انتظار نیست.

وی خاطرنشان کرد: این سامانه تا بامداد پنج شنبه در استان فعال است و پس از آن شاهد کاهش ابر خواهیم بود. در روزهای پنچ شنبه و جمعه جو نسبتا آرامی را در سطح استان پیش بینی می کنیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 12 دی 1396، کدخبر: 31754، www.golestan.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۵
0
0
ادم نمیدونه دیگه وقتی بارون میاد خوشحال باشه یا ناراحت! حتی موقع دعا کردن برای اینکه توی خشکسالی نیفتیم به خدا حق میدم که بارون نباره چون باریدنش برای مردم مشکلات بیشتری ایجاد میکنه
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین