پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۲۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
مدیر شیلات و پرورش آبزیان استان یزد گفت: شهرستان بافق باتوجه به دارا بودن ۱۰ مجوز ۲ هزار تنی برای پرورش ماهی تیلاپیا، تنها دارنده مجوز در کشور برای پرورش این گونه آبزی است.

شعار سال: سید یحیی سادات اخوی مدیر شیلات و پرورش آبزیان استان یزد در بافق گفت: شهرستان بافق تنها دارنده مجوز از سوی شیلات کشور برایپرورش ماهی تیلاپیااست.

سادات اخوی افزود:در مرحله نخست با توجه به دارا بودن ۱۰ مجوز ۲ هزارتنی پرورش ماهی این ماهی دربافق، صدور مجوز برای افراد بهره بردار از آب و زمین انجام شود.

وی با بیان اینکه سالانه ۱۶ هزارو ۴۰۰ تن از این ماهی وارد کشور می‌شود بیان داشت: این شهرستان می‌تواند باپرورش ماهی تیلاپیاضمن جلوگیری از واردات این گونه آبزی سبب گردش چرخه اقتصاد در داخل کشور شود.

اخوی گفت: این ماهی با تراکم پذیری که داراست باعثاشتغالزاییو تولید در راستایاقتصاد مقاومتیبا بازده بسیار بالا است.

فرماندار بافق نیز در این نشست از برگزاری کارگاه آموزشپرورش ماهی تیلاپیاخبرداد و افزود: این کارگاه برای علاقمندان به سرمایه گذاری و تولید این گونه در این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد زاده رحمانی با اشاره به اقدامات انجام شده درباره پرورش این گونه بیان داشت: تسریع در روندبررسی مشکلات ۴ واحد پرورش جدیدی که درشهرستان راه اندازی شده و رفع موانع در خصوص پرورش این گونه برخی از اقدامات در حال انجام است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازباشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار 1دی 96، کدمطلب:۶۳۸۷۳۹۴، www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین