پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۳۱۳۷
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک‌های شلیک شده به سوی عربستان یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.

شعارسال:سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به اظهارات مقامات آمریکایی و سعودی درباره دخالت ایران در یمن و ارسال موشک به این کشور، اظهار کرد: آمریکایی‌ها و حکام دست‌نشانده آنها تاکنون دروغ‌های زیادی را علیه جمهوری اسلامی مطرح کردند و به ایران تهمت‌های زیادی زدند.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: چگونه می‌شود به کشوری که در محاصره کامل قرار دارد و حتی امکان ارسال کمک‌های دارویی و غذایی وجود ندارد، سلاح آن هم موشک ارسال کرد.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به هیچ وجه امکان انتقال موشک به یمن را نداشته و مقامات آمریکایی نیز می‌دانند که موشک‌های شلیک شده یمنی هستند که بازسازی شده و برد آنها افزایش یافته است.

گفتنی است در روزهای گذشته نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل با نمایش لاشه یک فروند موشک ادعا کرد که موشک‌هایی که توسط یمنی‌ها به سمت عربستان سعودی شلیک شده ایرانی بوده است.

قدردانی سپاه از مردم



در پی شکست فتنه جدید ضدانقلاب و دشمنان انقلاب اسلامی و ملت ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از حماسه آفرینی مردم و حضور بسیج، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات در این عرصه قدردانی کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حماسه آفرینی جدید مردم غیرتمند و آگاه و مؤمن و انقلابی ایران در کنار درخشش حضور دهها هزار نیروی بسیجی فداکار داوطلب در صحنه آرام سازی آشوبها و مجاهدت خالصانه برادران نیروی انتظامی، وزارت اطلاعات، زنجیر به هم پیوسته آمریکا، انگلیس، رژیم صهیونیستی، آل سعود، منافقین و سلطنت طلبان را در هم شکست و باطل السحر فتنه جدید شد.

این حماسه بزرگ نشان داد عظمت ملت بزرگ ایران جاودانه است و آرمانهای بلندش فراتر از توان دشمنان برای دستیابی به اهداف شیطانی است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه از ملت بزرگ ایران و بسیجیان عزیز- این ملائک زمین-، عزیزان نیروی انتظامی و سربازان گمنام حضرت صاحب الزمان (عج) برای خلق این حماسه تشکر و سپاسگزاری نموده و از خداوند متعال برای رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و آن ملت بزرگ ایران توفیقات روزافزون مسئلت می نماید.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری آفتاب نیوز، تاریخ انتشار 17 دی 96، کد خبر:500546 ، www.aftabnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین