پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از دودزا بودن بیش از 30 درصد ناوگان حمل و نقل شهری سمنان خبرداد.

شعارسال: سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از دودزا بودن بیش از 30 درصد ناوگان حمل و نقل شهری سمنان خبرداد.

مجید کاشی با اعلام این خبر اظهار کرد: مهمترین دلیل دودزا بودن این اتوبوس‌ها به دلایل نقص فنی است.

وی با اشاره به دودزا بودن اتوبوس ‌ های شهری در مرکز استان ادامه داد: عمر متوسط این اتوبوس‌ها بالای 10 سال است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان تصریح کرد: ناوگان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهر سمنان با در اختیار داشتن 95 دستگاه اتوبوس با عمر متوسط بالای 10 سال در حال خدمات‌دهی به شهروندان سمنانی در مسافرت‌های درون‌شهری است.

کاشی با بیان اینکه برای رفع نقص دودزا بودن این اتوبوس‌ها باید تعمیر اساسی در قسمت موتور و پمپ آنها صورت گیرد، اظهار کرد: این امر به علت نبود متخصصین ماهر در شهر سمنان با مشکلاتی روبرو است و تعمیر آنها مستلزم خروج اتوبوس از چرخه سرویس‌دهی و اعزام به دیگر شهرها برای تعمیر و رفع نقص است.

وی با اشاره به اینکه حدود 30درصد ناوگان دارای نقص فنی هستند و رفع این نقایص مستلزم هزینه است، افزود: سازمان با تامین اعتبار لازم برای رفع این مشکل، تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفته تا در هر ماه نسبت به بازسازی یک دستگاه اتوبوس اقدامات لازم را انجام دهد.

کاشی با بیان اینکه سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیشتر به‌دنبال بازسازی ناوگان شهری است و نه تعمیر و بازسازی آن افزود: در همین راستا با همکاری شورای اسلامی شهر سمنان و مساعدت‌های شهرداری مرکز اقداماتی انجام شده که از جمله آنها می‌توان به خرید چهار دستگاه اتوبوس اسکانیا با استاندارد جهانی یورو 4 که در دهه مبارک فجر به چرخه حمل و نقل شهری سمنان افزوده خواهد شد، اشاره کرد.

متوسط عمر مفید اتوبوس‌های شهری در شهرهای بزرگ معمولا حدود 4.5 سال است. این در حالی است که عمر متوسط اتوبوس های شهری در بسیاری از شهرهای ایران بالای 10 سال است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 25 دی 1396، کدخبر: 96102513058، www.isna.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
خبری شنیده بودم مبنی بر اینکه میتونن به راحتی با گرفتن تسهیلات و قبول شرایط خاصی اتوبوس ها و ناوگان شهری کشور رو نو و مجهزش کنند
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین