پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۵۳۱۸۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان سمنان با بیان اینکه پایانه های استان برای ارائه خدمات نوروزی برنامه‌ریزی ویژه ای کرده اند، گفت: ۹۰۰خودروی عمومی در این ایام خدمت‌رسانی خواهند کرد.
شعارسال: داوود فهندژ سعدی پیش از ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل اداره کل حمل و نقل پایانه های استان سمنان ضمن اشاره به آغاز طرح نوروزی ویژه حمل و نقل مسافران نوروزی در استان ابراز داشت: به کار گیری قریب به یک هزار دستگاه خودروی عمومی شامل اتوبوس، مینی بوس، سواری و ون در اقصی نقاط استان یکی از برنامه های نوروزی حمل و نقل و پایانه های سمنان است.

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای عمومی طرح نوروزی در استان سمنان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است، افزود: رضایتمندی مسافران نوروزی و حمل و نقل در کوتاه‌ترین مسیر با کمترین معطلی در زمره اهداف حمل و نقل و پایانه های استان در این زمینه است

مدیرکل حمل و نقل پایانه های استان سمنان همچنین گفت: وجود تیم های گشت نظارتی حمل و نقل جاده ای به منظور کنترل ترافیک از جمله اقدامات مهم و ضروری این اداره کل در نوروز است.

فهندژ سعدی با بیان اینکه مردم و مسافران نوروزی می توانند نظرات و شکایات خود را به اداره کل حمل و نقل پاینه های استان سمنان اعلام کنند، گفت: هدف از اجرای طرح های نوروزی افزایش رضایتمندی مسافران است و در صورت بروز مشکلات می توانند با سامانه تماس های مردمی حمل و نقل پایانه ها تماس حاصل کنند.

وی افزود: از سوی دیگر استان سمنان میزبان زائران رضوی است که در این زمینه نیز سعی می شود خدمات ویژه ای به این زائران ارائه شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 9 اسفند 1395، کدخبر: 3918956 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۲
0
0
برنامه ریزی بدی نبود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین