پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۴۲۴
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
شهردار یزد از نهضت کاشت 100 هزار نهال انواع درخت و گل در یزد طی نوروز 1397 خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم‌آبی استان یزد در این طرح از گونه‌های کم‌آب خواه بهره خواهد برد.

شعارسال: شهردار یزد از نهضت کاشت 100 هزار نهال انواع درخت و گل در یزد طی نوروز 1397 خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم‌آبی استان یزد در این طرح از گونه‌های کم‌آب خواه بهره خواهد برد.

مهدی جمالی نژاد شامگاه یکشنبه در نشست ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی استان یزد از نهضت کاشت 100 هزار نهال انواع درخت و گل در استان در نوروز 1397 خبر داد و گفت: با توجه به مشکل کم‌آبی استان در این نهضت از گونه‌های کم‌آب خواه بهره گرفته خواهد شد.

وی افزود: شهرداری شهر یزد نظارت مستقیم و مجدانه خود بر کار پیمانکاران به‌ویژه در عرصه‌های نظافت شهری، مرمت و رنگ‌آمیزی جداول و زیباسازی شهری را در دستور کار خود به‌طور ویژه قرار داده است.

شهردار یزد بیان کرد: با توجه به برخی گزارش‌ها در سراسر کشور مبنی برافزایش گازگرفتگی و مرگ خاموش در ایام نوروز در چادرهای مسافرتی، شهرداری یزد تهیه بروشورهای ایمنی در این زمینه و نظارت در محل اسکان مسافران را نیز در دستور کار خود دارد.

این کارشناس برنامه‌ریزی شهری افزود: یزد شهری تاریخی بوده و حضور سیل مسافران به مرکز شهر قطعاً معضلاتی را در ترافیک شهر به وجود می‌آورد، در همین راستا شهرداری یزد در نظر دارد تا با ایجاد کمپ‌های مسافرتی درون‌شهری در اماکنی چون پارک کوهستان و پارک بزرگ شهر و برون‌شهری همچون شاهدیه و حمیدیا، از این معضل جلوگیری کند.

جمالی نژاد در ادامه با توجه به امر نشاط شهری به‌ویژه در ایام نوروز بیان کرد: در تلاشیم تا با طرح‌ریزی و اجرای برنامه‌های مناسب در راستای زیباسازی شهری به‌ویژه در بافت‌های فرسوده شهری و حتی برخی رنگ‌آمیزی‌ها قدیمی ساختمان‌های دستگاه‌های دولتی، به‌نوعی پوست‌اندازی شهری رسیده و چهره‌ای زیباتر را به شهر و شهروندان، هدیه دهیم.

وی با اشاره به کمبود سرویس‌های بهداشتی در شهر یزد به‌ویژه مناطق با تراکم بالا بیان کرد، البته شهرداری یزد در این خصوص برنامه‌های خاصی را در نظر دارد ولی با توجه به بودجه موردنظر، اجرای این طرح در سال آینده امکان‌پذیر خواهد بود، در سال جاری استقرار سرویس‌های سیار مشکل شهر را برطرف خواهد ساخت.

این مقام مسئول بیان کرد: امیدواریم تا با همکاری با همه شهرهای استان، نوروزی همراه بانشاط و سرافرازی را در استان یزد داشته باشیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 24 دی 1396، کدخبر: 13961024002142 ، www.yazd.farsnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین