پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۴۶۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶
مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر تقویت و توانمندسازی زنان روستایی و عشایری و حمایت از زنان سرپرست خانوار استان تاکید داشت.

شعارسال: مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان بر تقویت و توانمندسازی زنان روستایی و عشایری و حمایت از زنان سرپرست خانوار استان تاکید داشت.

عبدالکاظم شاچری، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: در راستای تقویت و توانمندسازی زنان روستایی و عشایری و حمايت از زنان سرپرست خانوار استان خوزستان تفاهمنامه واگذاری اراضی ملی و دولتی استعدادیابی شده به تشکل‌های زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار، طی مراسمی منعقد شد.

وی بیان داشت:یکی از وظایف امور اراضی را واگذاری زمین به منظور ایجاد اشتغال، تولید و توسعه پایدار است که با انعقاد تفاهم نامه واگذاری زمین به تشکل‌های زنان روستایی، عشایری و سرپرست خانوار فرصتی فراهم خواهد شد تا شاهد نقش آفرینی بانوان خوزستان در حوزه اشتغال و تولید باشیم.

شاچری گفت: این تفاهمنامه زمینه‌های واگذاری اراضی ملی استعدادیابی شده برابر قوانین و مقررات واگذاری اراضی ملی و دولتی به تشکل‌های زنان روستایی با اولویت ویژه زنان سرپرست خانوار و دانش آموختگان بیکار رشته‌های کشاورزی را فراهم خواهد کرد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری جوان، تاریخ انتشار: 26 دی 1396، کدخبر: 6401901، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ایران
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۷
0
0
تفاهم نامه خوبیست اگر به درستی اجرا شود
س.د۷۶
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
زنان کلا تو جامعه مشکلات رزیادیو تحمل میکنن مخصوصا سرپرست خانوار اونم تو روستاها ک جمعیت کمی داره باید حمایت بیشنری از این نوع دسنه زنان شه م.ق75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین