پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۲۶۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸
تولیت آستان قدس رضوی گفت: نسخه علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توانمند کردن این قشر است.

شعارسال: تولیت آستان قدس رضوی گفت: نسخه علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توانمند کردن این قشر است.

آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی صبح امروز در نشست برنامه‌ریزی ایجاد اشتغال با حضور مسئولان آستان قدس و هیات امنای کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار داشت: نسخه علاج برای معیشت محرومان و مستضعفان، ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و توانمند کردن این قشر است.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: تا زمانی که تولید ملی رونق نیابد و اقتصاد مقاومتی محقق نشود، قطعاً کمک‌های آستان قدس، کمیته امداد، مؤسسات خیریه و خیران تنها التیام بخش و مرهمی بر آلام مستضعفان خواهد بود اما ریشه مشکل یعنی محرومیت پابرجاست.

رئیسی بیان کرد: آستان قدس امکانات کمیته امداد را ندارد اما با همکاری کمیته امداد تلاش داریم بخش امدادرسانی به نیازمندان را عموماً از طریق بسترهای موجود در کمیته امداد دنبال کنیم و رویکردهای اصلی آستان قدس را به اقدامات اساسی یعنی توانمندسازی محرومان و ایجاد مشاغل خرد و متوسط برای مستضعفان و درآمد ثابت برای خانواده‌های بی‌بضاعت معطوف سازیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار: 30 دی 1396، کدخبر: 1632659، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۳
0
0
اون زمان که پشت این عزیز بزرگوار حرف میزدن که ایشون تا بیان فلان میشه باید به این روزها هم فکر میکردن...همه حرفایی که پشت ایشون میزدن الان عملی شده
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین