پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۷۳۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
نیپنا مدیرعامل پتروشیمی اصفهان گفت: ١٤٤هزار تن محصول پارسال در پتروشیمی اصفهان تولید شد که از این میزان ٣٠درصد در بازار داخلی مصرف و ٧٠درصد این محصولات صادر شد. امیر ستوده اظهار کرد: محصولات این شرکت شامل ترکیبات آروماتیک، بنزن، تولوئن، پارازایلین، اورتوزایلین و انیدرید متالیک است.

شعار سال: نیپنا مدیرعامل پتروشیمی اصفهان گفت: ١٤٤هزار تن محصول پارسال در پتروشیمی اصفهان تولید شد که از این میزان ٣٠درصد در بازار داخلی مصرف و ٧٠درصد این محصولات صادر شد. امیر ستوده اظهار کرد: محصولات این شرکت شامل ترکیبات آروماتیک، بنزن، تولوئن، پارازایلین، اورتوزایلین و انیدرید متالیک است.

ستوده مشکل دیگر خوراک را قیمت بالای آن دانست و گفت: هم‌اکنون به‌دلیل انحصاری بودن خوراک پتروشیمی اصفهان، چاره‌یی جز پذیرش شرایط نداریم. وی مشکل دیگر این پتروشیمی را قیمت‌گذاری محصولات در بورس کالا عنوان کرد و گفت: در این مورد باید اصلاحاتی صورت گیرد. مدیرعامل پتروشیمی اصفهان، یکی از کارهای انجام شده در مسیر اقتصاد مقاومتی را تکمیل زنجیره ارزش دانست و افزود: با جلوگیری از خام‌فروشی و تبدیل به محصولات نهایی، ارزش افزوده بیشتری برای کشور ایجاد خواهد شد. به گفته وی، برای جلوگیری از خروج ارز از کشور و خودکفایی، ساخت قطعات در داخل موردتوجه قرار گرفته و برنامه سال ٩٤ این شرکت نیز در همین راستا و با هدف حمایت از ساخت داخل است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت روزنامه تعادل، تاریخ انتشار 22 اردیبهشت 96، کد مطلب: 572968، www.taadolnewspaper.ir


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
خب تا وقتی که خوراک پتروشیمی انحصاری جز تن دادن به بالا بودن قیمتش چه راه دیگه ای وجود داره مگه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین