پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۵۹۱۳
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
رئیس تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره سرنوشت بازگشت متهم میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

شعارسال : رئیس تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درباره سرنوشت بازگشت متهم میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان به کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

کوچکی‌نژاد ، در پاسخ به این پرسش «آیا متهم میلیاردی پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان که از کشور خارج شده بود، بازگشته است؟» اظهار کرد: این فرد هنوز در آلمان است و به ایران بازنگشته است.

وی افزود: وکیل وی در تلاش است تا مشکل او را حل کند بدین صورت که یا بخشی از بدهی را پرداخت کند یا در موارد مورد نیاز توضیحات لازم را ارائه دهد.

رئیس تیم تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این که آیا بخشی از بدهی‌های این فرد پرداخت شده است یا خیر مشخص نیست و باید از سوی مراجع قضایی این موضوع اعلام شود.

کوچکی‌نژاد تاکید کرد: بدهکاران کلان بانکی نباید به حدی آزاد باشند که بتوانند به راحتی از کشور خارج شوند و باید شرایط به گونه‌ای باشد که پس از مشخص شدن این که آنها جرمی مرتکب نشده‌اند امکان خروج‌شان از کشور وجود داشته باشد.

وی با اشاره به این که بعید است این فرد به کشور بازگردد افزود: میزان بدهی او حدود 400 تا 500 میلیارد تومان تخمین زده شده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری انتخاب، تاریخ انتشار: 3 بهمن 1396، کدخبر: 389671، www.entekhab.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین