پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۱۹
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی "سید مرتضی موسویان" به عنوان مدیر "انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات" وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

شعار سال: سید عباس صالحی؛ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی سید مرتضی موسویان؛ رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال را با حفظ سمت به عنوان مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب کرد.

متن حکم به این شرح است:

"جناب آقای دکتر سید مرتضی موسویان

در راستای بند هفت آئین‌نامه اجرایی ماده هشت قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات، به موجب این حکم جنابعالی با حفظ سمت به عنوان مدیر انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در وزارت مطبوع منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود براساس قانون موصوف، نسبت به اجرای احکام به ویژه ایجاد و گسترش شفافیت، پاسخگویی مسئولانه در سطوح مختلف و تعامل با دستگاه‌های ذی‌ربط اقدامات لازم را معمول فرمایید.

بدیهی است کلیه معاونت ها، سازمان های وابسته و تابعه، همکاری لازم در جهت تحقق اهداف و برنامه‌های تعیین شده را به عمل خواهند آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 4 بهمن 96، کد مطلب: 1636785، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین