پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۴۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۳
وزیر اسبق دفاع اعلام کرد که پس از شکست داعش در سوریه و عراق، آمریکایی‌ها قصد دارند عناصر داعش را به افغانستان و آسیای میانه منتقل کنند.

شعارسال: سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در حاشیه مراسم ترحیم  پدر فریدون عباسی که پیش ظهر روز جمعه 6بهمن در مسجد الرضا برگزار شد در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات جریانات تروریستی در منطقه اظهار کرد: قدرت‌های غربی با حمایت  و پشتیبانی از  داعش تلاش می‌کردند داعش در عراق و سوریه شکست نخورد و بعد از اینکه شکست خورد یکی از جاهایی که عناصر داعش را منتقل می‌کنند افغانستان و آسیای میانه است.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، افزود: باید  متوجه و مراقب توسعه و ترویج جریانات تروریستی در منطقه بود.

وی با اشاره به حضور نظامی ترکیه در عفرین سوریه، عنوان کرد: همواره اعلام کردیم از تمامیت ارضی سوریه دفاع می‌کنیم و هیچ حرکتی در آنجا که بدون رضایت و دعوت دولت سوریه باشد را به رسمیت نمی‌شناسیم.

سردار وحیدی تصریح کرد: علل بروز چنین مسایلی، مریکاست و با حضور غیر مشروعش در شمال سوریه تلاش می‌کند جریانی را علیه حاکمیت سوریه ایجاد کند که ترک‌ها از این موضوع ناراضی هستند ولی به هر حال نقض حاکمیت سوریه را از جانب هیچ جایی قبول نمی‌کنیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به تلاش‌هایی مقامات امریکایی  برای مذاکره در باره مسایل منطقه و موشکی گفت: اینها تلاش‌های مذبوحانه‌ای است که به جایی نمی‌رسد چرا که دیگران حق ندارند در مسایل منطقه دخالت کنند و به ایران بگویند چکار کن و یا چکار نکن.

وی گفت: باید ممنون ایران باشند که با حضور به موقع در سوریه و عراق و کمک به آنها جریان تروریست را متوقف و سرکوب کرد.

رئیس دانشگاه علل دفاع ملی خاطرنشان کرد: آنها به جای تشکر از ایران مدعی و قیم منطقه شده‌اند و به هیچ وجه مورد قبول ما نیست.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته ازخبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار6بهمن 1396، کدخبر: 1638533،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین