پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۸۱۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
اظهارات یک گدا درباره زندگی شاهانه خود کنار سه همسرش! مردی درباره زندگی شاهانه ای که از طریق گدایی برای سه زن خود تامین کرده است توضیحاتی ارائه داد.

شعار سال: مردی درباره زندگی شاهانه ای که از طریق گدایی برای سه زن خود تامین کرده است توضیحاتی ارائه داد.

 یک مرد معلول ۴۰ ساله به نام ” Chhotu Baraik”اهل هند مدتهاست که با التماس از مردم زندگی خود و خانواده اش را تامین می کند.زندگی این گدا اما بسیار متفاوت است زیرا به گفته خودش او درآمد بسیار عالی داشته به طوری که با همین درآمد توانسته سه زن برای خود اختیار کند.

جالب تر اینکه هرکدام از سه زن او به طور ماهیانه مبلغ هنگفتی برای خوشگذرانی و اداره یک زندگی اعیانی از همسر خود دریافت می کنند.

"Chhotu Baraik” در میان صحبت هایش درباره ثروت خود به یک فروشگاه بزرگ پلاستیک فروشی در روستایی نزدیک محل زندگیشان نیز اشاره کرد.

این فروشگاه متعلق به این گداست و توسط یکی از همسران وی در حال مدیریت است که درآمد بسیار بالایی نیز از آنجا نصیبشان می شود، فروشگاهی که از طریق تکدی گری سرمایه خرید آن جمع شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازسایت خبرویژه ، تاریخ انتشار 6بهمن 96، کدمطلب:9066، www.khabarevije.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۵
0
0
اره اتفاقا این بنده خدا فیلم هاش دراومده بود تو تلگرام مام اگه عقل داشتیم زودتر از اینا می رفتیم سمت این شغل شربف
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین