پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۷۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۰
نیروهای ارتش سوریه روز گذشته پیشروی بسیار گسترده‌ای را در مناطق شرقی استان ادلب داشته و موفق شدند 15 شهر را در طول 12 ساعت عملیات از اشغال تروریست‌ها آزد کنند.

شعارسال:نیروهای ارتش سوریه روز گذشته پیشروی بسیار گسترده‌ای را در مناطق شرقی استان ادلب داشته و موفق شدند 15 شهر را در طول 12 ساعت عملیات از اشغال تروریست‌ها آزد کنند.

روز چهارشنبه نیروهای ارتش سوریه به فرماندهی نیروهای نخبه (تایگر فورس) عملیات خود را در مناطق شمالی فرودگاه راهبردی ابوظهور آغاز کردند و تنها ساعاتی پس از گذشت این عملیات موفق شدند 6 شهر را از اشغال تروریست‌های تحریرالشام آزاد کنند.

با ادامه این عملیات، نیروهای سوری موفق شدند چندین شهر دیگر را آزاد و تروریست‌ها را وادار به عقب‌نشینی کنند.

عملیات روز گذشته یکی از بزرگترین پیشروی‌ها برای ارتش سوریه در ماه‌های اخیر بوده و 65 کیلومتر مربع از اراضی شرقی ادلب در طول یک روز از وجود تروریست‌ها آزاد شده است.

شب گذشته و در پی این پیشروی گسترده، نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی و ایمن ساختن مناطق شمالی فرودگاه راهبردی ابوظهور عملیات خود را در مناطق جنوب شرقی ادلب آغاز کردند.


نیروهای نخبه ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه شهرهای «الوسیطه شرقی» و «الوسیطه غربی» را هدف حملات خود قرار دادند و بر اساس گزارش منابع نظامی موفق شدند وارد این دو شهر شوند.

در همین حال جنگنده‌های روسیه و سوریه نیز در شمال شرق استان ادلب و در نزدیکی شهر «سراقب» کاروان پشتیبانی تروریست‌ها را هدف قرار داده و منهدم کردند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ،تاریخ انتشار12بهمن 96،کدخبر: 392750 ، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سینا
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۳
0
0
تو این مدت فقط خبر آزادی داریم میشنویم ، اصلا چه زمانی گرفتن که اینا آزاد کردن؟
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین