پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۷۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
آذری جهرمی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از قرارداد وزارت ارتباطات با شرکت‌های دیگر برای خروج مخابرات از انحصار فروش اینترنت خانگی خبر داد.

شعارسال:   محمدجواد آذری جهرمی دقایقی پیش با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به سوالات مکرر کاربران در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی، از اقداماتی که وزارت ارتباطات در این زمینه انجام داده است، گفت.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت:

"در مورد وجود انحصار برای شرکت مخابرات ایران در واگذاری اینترنت خانگی، همانگونه که قبلا عرض کرده بودم با توجه به مصوبه۲۶۶ کمیسیون تنظیم مقررات و لزوم اصلاح این رفتار، شرکت مخابرات ایران تا کنون با دو شرکت دیگر به تفاهمات قراردادی رسیده و با ابلاغ آن به استانهای خود شرایط برای خرید سرویس از این شرکتها فراهم شده است. سازمان تنظیم مقررات موظف شده است بر نحوه اجرای این مصوبه نظارت نماید، در صورت وجود مشکل گزارش آن به سامانه۱۹۵ در پیگیری موثر خواهد بود.
در تعرفه جدید، مشترکین کم مصرف که پهنای باند بالا نیاز دارند، فاقد انتخاب مناسب هستند. برای رضایت این دسته از کاربران، پیشنهادهایی در حال بررسی است که تلاش می‌کنیم تا فروردین ماه به نتیجه نهایی برسد.
در مورد بهبود کیفیت بازیهای آنلاین، علاوه بر اینکه کیفیت این بازیها مورد پایش دائمی قرار گرفته تا شرایط نسبی فعلی تثبیت گردد، تیمی مشغول به مذاکره و پیگیری هستند تا بهبود مناسبی حاصل گردد. "


فروش اینترنت خانگی از انحصار مخابرات خارج شد +عکس

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 13 بهمن 1396، کدخبر: 6423247، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین