پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۰۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما یک انقلاب الهام بخش بوده است گفت: رمز پیروزی و تداوم انقلاب ما حضور مردم در صحنه است.

شعار سال: مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه مهمترین اساس حکومت استبدادی و موروثی شاهنشاهی سلب حق شهروندی مردم بود اظهار داشت: نخستین حقی که با پیروزی انقلاب اسلامی به مردم برگشت، حق رای آنان و حق تصمیم گیری و تعیین سرنوشت کشور بود که بلافاصله بعد از انقلاب احیا شد چرا که در زمان طاغوت مردم در تصمیم گیری ها هیچ نقشی نداشتند.

وی افزود: با ظهور انقلاب اسلامی در مدت کوتاهی اصل نظام با رفراندوم مردم تعیین و قانون اساسی با رای مستقیم مردم به تصویب رسید و مقامات کشور از رییس جمهوری، نمایندگان مجلس و خبرگان و رهبری با رای مستقیم و غیرمستقیم مردم انتخاب شدند و مردم بر سرنوشت کشور حاکم شدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه رمز پیروزی و تداوم انقلاب ما حضور مردم در صحنه است گفت: این انقلاب برای خود مردم است چرا که مردم خود در صحنه بودند و انقلاب را از خود می دانستند و تا زمانی که یک ملت متحد باشد و هر چیزی را بخواهند محقق خواهد شد ضمن آنکه اگر انقلابی به پشتوانه مردم باشد هیچ کسی قادر نیست تا آنها را بشکنند.

انصاری ادامه داد: ایستادگی ملت ایران در مقابل قدرت های زورگو ظرفیت های انقلاب اسلامی را آشکار کرد و به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران به عنوان حاکمیتی مبتنی بر ارزش های انقلابی و دینی با گام های مطمئن به سمت اهداف خود به پیش می رود.

وی در پاسخ به اینکه آیا دستاوردهای این انقلاب تنهابه مرز جغرافیایی ایران منتهی شده است یا خیر اذعان کرد: انقلاب اسلامی ما یک انقلاب الهام بخش بوده است و بدون این که مداخله ای در کار کشور های دیگر صورت دهد چون این انقلاب دارای پیام و آرمان‌های روشن و متکی بر فطرت مردم به خصوص اسلام عزیز بوده و توانسته جاذبه های لازم را ایجاد کنند و الهام بخشی صورت گیرد.

انصاری در پایان با تاکید بر اینکه ایران امروز، امن ترین کشور خاورمیانه، با امنیتی بالاتر از امنیت کشورهای اروپایی است خاطر نشان کرد: در حالی که با انواع دشمنی ها و بدخواهی ها در منطقه و جهان مواجه هستیم این سطح از امنیت رهاورد اقدامات نظام، حضور مردم در صحنه و هدایت های رهبر معظم انقلاب است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری ایسکانیوز، تاریخ 13 بهمن 96، کد مطلب: 903082: www.iscanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
یلدا
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۴
0
0
انقلاب ایران الهام بخش بسیاری از انقلاب ها در جهان بویژه بهار عربی در خاورمیانه بوده
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین