پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۸۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
علی اسد مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران و فرماندار جدید بابلسر که دیشب معارفه شد در اولین نطقش برای کارمندان فرمانداری بابلسر وعده داد که بابلسر را باید به جهان معرفی کرد! ایده معرفی ایران به جهان و مدیریت جهانی همان بحثی است که محمود احمدی نژاد 8 سال وقت صرف آن کرد و در نهایت به جای مدیریت جهان چند قطعنامه و رکود شدید اقتصادی را نصیب کشور کرد.

شعارسال: علی اسد مدیرکل سابق راه و شهرسازی مازندران و فرماندار جدید بابلسر که دیشب معارفه شد در اولین نطقش برای کارمندان فرمانداری بابلسر وعده داد که بابلسر را باید به جهان معرفی کرد! ایده معرفی ایران به جهان و مدیریت جهانی همان بحثی است که محمود احمدی نژاد 8 سال وقت صرف آن کرد و در نهایت به جای مدیریت جهان چند قطعنامه و رکود شدید اقتصادی را نصیب کشور کرد.

سیدعلی اسد با بیان اینکه کمبود منابع و امکانات نباید مانع خدمت به نظام و مردم شود، توجه به مسائل دینی، اعتقادی و رعایت اخلاق به دور از حاشیه‌سازی تاکید کرد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم یکی از پشتوانه‌هایی است که موجب شده است، دشمنان نتوانند به نظام جمهوری اسلامی ایران آسیب برسانند، اظهار کرد: تمام تلاش ما رسیدگی و رفع مشکلات مردم باشد.

فرماندار بابلسر با تاکید بر حفظ اتحاد و همدلی در شهرستان و استفاده از ظرفیت‌های موجود تصریح کرد: ظرفیت موجود سطح شهرستان، ظرفیت فراملی است که باید به دنیا شناسانده شود.

اسد با بیان اینکه با فراهم کردن امکانات و زیرساخت مناسب در سطح شهرستان زمینه جذب توریست و گردشگر را فراهم کرد و موجب ایجاد درآمد پایدار در سطح شهرستان شویم، گفت: تمام تلاش ما رضایت مردم است.

در پاسخ به آقای اسد باید گفت شما همینکه مشکلات فراوان اقتصادی، معیشتی، گردشگری و زیست محیطی بابلسر را حال کنید کافی است و نیازی نیست این شهر را به جهان معرفی کنید چون نه ابزار آن را در اختیار دارید و نه چنین کاری در شرح وظایف شماست.

فارغ از تمامی حرف های تکراری آقای اسد که بارها از زبان مدیران مختلف در اقصی نقاط کشور شنیده ایم و این حرف ها درباره بندرعباس هم مصداق دارد، آنچه شایان توجه است عدم اعلام برنامه ای مشخص و بسنده کردن به شعارهای کلی است که نشان از انتصاب سیاسی و سفارشی اسد در این جایگاه می دهد. چون اگر این انتخاب حرفه ای و حساب شده بود اسد حداقل شمه ای از برنامه های عملی اش را در دیدار با کارکنان فرمانداری اعلام می کرد و می گفت قرار است از چه روشی برای آنچه وعده داده استفاده کند!

پیش از سخنان آقای اسد برای کارمندان فرمانداری، دکتر علیرضا یونسی؛ معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه معارفه وی با بیان اینکه برای ساختن استان راهی جز وحدت نداریم گفت: همه کسانی که دل در گرو نظام دارند با همه سلایق، سربازان نظام هستند و باید از ظرفیتها استفاده کنیم.

این سخنان تلویجا نشان می دهد که خود یونسی هم از غیرمنتظره بودن این انتصاب برای مردم آگاه است و به همین دلیل مجددا استفاده از تمام ظرفیت های را مطرح کرده است.

یونسی در ادامه با اشاره به اینکه مسئولان باید صداقت، خدمت به مردم، انجام فرامین الهی، دلسوزی و راستگویی را سرلوحه کار خود قرار دهند، گفت: مدیران از باندبازی و رفیق‌بازی پرهیز کنند چون جز خیانت به آرمان شهدا اثر دیگری نخواهد داشت.

روی این بخش از سخنان یونسی نیز به صورت غیرمتسفقیم با اسد است، چرا که وی سابقه استفاده از هم حزبی هایش را در دوران مدیریتش در راه و شهرسازی مازندران دارد و بیم آن می رود که فرمانداری یکی از مهمترین شهرهای مازندران را نیز به گروهی خاص بسپارد که چندان مناسبتی با شعارهای دولت ندارند.

به هر حال این انتخاب صورت گرفته و باید به اسد فرصت داد در موقعیت جدید چهره ای جدید از خود نشان دهد. چهره ای متفاوت از آنچه عباس آخوندی را علی رغم تمام فشاهای ملزم به تعویض وی در راه شهرسازی مازندران کرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری وارش ، تاریخ انتشار خبر 21 دی 1393، کدمطلب: 8352 ، www.vareshnews.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
احتمالا میخواهد با رواج افراطی گری ایران را به جهان معرفی کند
ا.ح75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین