پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۳۲۶۱۸
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸
امام جمعه شهرستان کلاردشت طی نامه ای از یک نهاد اداری این شهرستان خواست تا مانند او جلسه تودیع و معارفه رئیس قدیم و جدید این شهرستان را تحریم کند.

شعار سال: حجت السلام مهدی غفاری امام جمعه شهرستان کلاردشت طی نامه ای رسمی به یک نهاد اداری از رئیس آن نهاد خواست تا مانند او شرکت در جلسه معارفه ریاست جدید دادگستری کلاردشت را تحریم کند.

غفاری در نامه ارسالی نوشت: با توج به اینکه آقای علیزاده در هیچ یک از مراسمات ملی و مذهبی اعم از راهپیمایی ها، نماز جمعه، جلسات شورای فرهنگ عمومی، شورای اداری، امر به معروف و نهی از منکر و ... حتی یک مرتبه هم حضور نداشته است لذا بنده این جلسه را تحریم نموده و به حضرتعالی نیز توصیه می گردد به جهت وحدت رویه در این جلسه شرکت ننمایید.

حال باید بررسی شود تا ببینیم این نامه برای چند اداره دولتی و غیر دولتی ارسال شده است و آیا این کار در راستای ایجاد وحدت رویه است یا خیر.

همچنین این پرسش پیش می آید که آیا چنین اقدامی در شان امام جمعه یک شهرستان و اساسا در شرح وظایفش می باشد یا نه .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تیتر روز، تاریخ انتشار 12 خرداد 97، کد مطلب: 80941، www.titreemroz.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین