پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۴۷۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۷
استاندار البرز در دیدار با خانواده شهید ملاحسنی در شهرستان اشتهارد گفت: شهدا مظهر عزّت و افتخار جامعه اسلامی هستند.

شعار سال: محمدعلی نجفی شامگاه پنجشنبه در دیدار با خانواده شهید «مصطفی ملاحسنی» در شهرستان اشتهارد به همراه جمعی از مسئولان، با اشاره به رشادت‌های شهدا افزود: شهدا مظهر عزّت و افتخار جامعه اسلامی هستند و همه باید ادامه‌دهنده راه شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه خانواده شهدا اسوه و نمونه همه مردم هستند، گفت: خانواده معظم شهدا حق عظیمی بر گردن نظام جمهوری اسلامی دارند، آنان با تقدیم جان با ارزش فرزندان خود از کیان انقلاب اسلامی دفاع کردند.

استاندار البرز بیان کرد: ثبات انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون ایثارگری و شهادت‌طلبی کسانی است که با بهره‌گیری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت در راه مکتب و میهن خود ایثار کرده و به درجه رفیع شهادت نایل آمده‌اند.

نجفی در پایان این دیدار از خانواده شهید «مصطفی ملاحسنی» تجلیل بعمل آورد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 20بهمن 96، کدمطلب:۱۳۹۶۱۱۲۰۰۰۰۰۲۰، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Germany
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۱/۲۷
0
0
تکریم شهدا تو جامعه مخصوصا یه جامعه اسلامی میتونم بگم که اسلام رو حتی زنده نگه میداره
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین