پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در حاشیه دیدار با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا در این شهرستان اظهار داشت: مدیران و مسئولان در بخش‌های مختلف باید خدمت رسانی به مردم را مهمترین وظیفه خود بدانند و در این مسیر از هیچ تلاشی کوتاهی نکنند.

شعار سال : وی ادامه داد: مردم از ما مسئولان انتظار دارند تا در مسیر توسعه خدمات گام‌های اساسی برداریم و هرگز خسته نشویم.

فرماندار ساوجبلاغ دیدار با خانواده شهدا و تکریم آنان را از دیگر وظایف مسئولان دانست و گفت: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در برابر دشمن تا بن دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

پالیزگیر بیان داشت: اگر امروز کشور توانسته به پیشرفت و توسعه دست پیدا کند مرهون خون شهدایی است که در زمان جنگ تحمیلی با شجاعت و دلیری در برابر دشمن ایستادند و امروز تنها نامی از آنها باقی مانده است.

وی انتقال فرهنگ ایثار و شهادت را مهم ارزیابی کرد و بیان داشت: نوجوانان و جوانان امروز باید بیش از گذشته با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند و بر حفظ آرمان‌های شهدا تأکید فراوان کنند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در بخشی دیگر از سخنان خود با اعلام اینکه امروز جوانان ما در جبهه دیگر باید به نبرد با دشمن بروند افزود: دشمن امروز هجمه دیگری را به کشور وارد کرده است که با بصیرت و آگاهی می‌توانیم این هجمه فرهنگی دشمن را نیز از بین ببریم.

پالیزگیر حفظ ارزش‌های نظام و دفاع از آرمان‌های شهدا را مهم ارزیابی کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا فرهنگ دفاع را از نسل امروز دور کند اما دیدار با خانواده شهدا سدی محکم در برابر این هدف دشمنان است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وب سایت خبرگزاری فارس، تاریخ نشرخبر: 18 آبان ۱۳۹۴ کد مطلب: 13940818001273 www.farsnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین