پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۷۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۳
تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با پیراهن‌هایی با برند آدیداس در روسیه حضور یابد.

شعارسال: پس از حواشی زیادی که درباره عقد قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با شرکت آدیداس برای تهیه لباس های تیم ملی کشورمان در جام جهانی 2018 مطرح شد، در نهایت هفته پیش بود که مسئولان شرکت آدیداس طرح این لباس را در زوریخ به مسئولان فیفا ارائه کردند و آنها هم لباس را مورد تائید قرار دادند.

نکته جالب آنجاست که فرهاد دیانت، نماینده و مدیر فروش کارخانه فولاد مبارکه اصفهان در آلمان که پیش از این هیچ ارتباطی با فدراسیون فوتبال نداشته است از سوی ساکت به عنوان نماینده فدراسیون معرفی شده و همین امر ابهام‌های زیادی به وجود آورده است.

البته مشخص نیست دلیل ساکت برای این اقدام چه بوده است و آیا ارتباط شخصی و هم استانی بودن ساکت و تاج با دیانت می‌تواند عامل توجیه کننده‌ای برای حضور این فرد غریبه در مراسم معرفی پیراهن تیم ملی به فیفا باشد، اما به هرحال فدراسیون جهانی فوتبال پیراهن یوزهای ایرانی را تایید کرد و قرار است این لباس ها برای حضور در روسیه در روزهای آینده رونمایی شود.

بر همین اساس، یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص پیراهن های تیم ملی بیان کرد: آدیداس مسئول تولید این لباس ها است و نقش یوزپلنگ هم در قسمت پهلو قرار دارد و تا قسمت بالایی سینه می آید. همچنین در سمت راست، لوگو برند آدیداس قرار دارد و در سمت دیگر، نشان فدراسیون فوتبال ایران است.

البته دلیل تاخیر در مراسم رونمایی از لباس تیم ملی فوتبال ایران بحث کپی رایت است و شرکت آلمانی برای کشورهایی که با آنها قرارداد اسپانسرینگ امضا کرده، حدود 4 ماه پیش از لباس آنها رونمایی کرده بود.

گفتنی است، تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه، در گروه B با تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال همگروه است و در نخستین دیدار باید با شاگردان رِنار تقابل کنند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: 1اسفند1396، کدخبر: 6445914: www.yjc.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۸
0
0
اقا من میگم باید هرطور شده این کیروش رو تطمیع کنن تا بمونه سر تیم و ایشالله تو این جام جهانی ها بالاخره یه حرکت جدیدی ببینیم
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین