پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۲۴۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۶
کارشناس داوری فوتبال کشورمان به ماجرای پیراهن جدید تیم ملی در جام جهانی واکنش نشان داد.
شعارسال: صحبت های روز گذشته هدایت الله ممبینی سرپرست کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال درباره حذف طرح یوز ایرانی از روی پیراهن تیم ملی و همچنین انتشار تصویری از پیراهن سفید و ساده برای جام جهانی در فضای مجازی، واکنش اهالی فوتبال را برانگیخت.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال در صفحه شخصی اش به این ماجرا واکنش نشان داد. سلیمانی با انتشار تصویر هواپیمای مخصوص تیم ملی فوتبال مصر در جام جهانی 2018 روسیه نوشت: هواپیمای مخصوص تیم ملی فوتبال مصر در جام جهانی 2018، خطوط هوایی این کشور به روسیه را بازگشایی کرد و ما همچنان در تهیه لباس برای تیم ملی‌مون موندیم !

هدایت‌الله ممبینی: زمان اجازه نداد به طراحی خاصی برای پیراهن تیم ملی برسیم. در جام جهانی با پیراهن سفید و ساده به میدان می‌رویم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان ، تاریخ انتشار: 27 فروردین 1397 ، کدخبر: 6502064 ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
0
اون همه تو سری پیش از پیراهنمون تعریف شد فرهگ سازی شد الان نگاه کن جیکار کردن ترو خدا
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین