پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۵۰۶۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
وزارت ورزش و جوانان در آخرین واکنش از ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری بازگشت نشان یوزپلنگ آسیایی به پیراهن تیم ملی فوتبال کشور خبر داد.

شعارسال:وزارت ورزش و جوانان در آخرین واکنش از ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به منظور پیگیری بازگشت نشان یوزپلنگ آسیایی به پیراهن تیم ملی فوتبال کشور خبر داد.

 چندی پیش مهدی تاج - رئیس فدراسیون فوتبال - از حذف یوز از پیراهن ملی‌پوشان تیم ملی خبر داده و برند آدیداس را عامل اصلی این حذف عنوان کرده بود. او مدعی شد آدیداس موافق حضور نماد یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال ایران نیست.

این تصمیم فدراسیون، انتقادات بسیاری را متوجه فدراسیون فوتبال کرد علاوه بر سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت ورزش و جوانان نیز ضمن اعلام مخالفت رسمی خود با این تصمیم فدراسیون، بازگشت یوز به فوتبال ایران را مورد پیگیری قرار داد.

رضا شجیع - رئیس دبیرخانه سلامت وزارت ورزش و جوانان و رئیس دبیرخانه کمیسیون فرهنگی ورزش کشور- از نامه‌نگاری وزارت ورزش با فدراسیون فوتبال خبر داد و گفت: معاونت فرهنگی وزارت ورزش و جوانان نامه‌ای را به فدراسیون فوتبال نوشته و روز گذشته به این فدراسیون ارسال کرده است.وزارت ورزش طی این نامه درخواست کرده است که نماد یوزپلنگ آسیایی به پیراهن تیم ملی فوتبال برگردد و ملی‌پوشان در جریان بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با نماد یوز در میدان رقابت حضور یابند.

وی تاکید کرد: وزارت ورزش و جوانان با جدیت پیگیر بازگشت یوز به پیراهن تیم ملی و معتقد است باید این حرکت محیط زیستی در فوتبال کشور تداوم یابد.

متن نامه وزارت ورزش و جوانان خطاب به مهدی تاج - رئیس فداسیون فوتبال - به شرح زیر است:

«جناب آقای تاج

ریاست محترم فدراسیون فوتبال

با سلام

احتراما با توجه به انتشار برخی اخبار پیرامون حذف تصویر یوز از پیراهن تیم ملی فوتبال و با عنایت به ضرورت نگاه بلندمدت در فعالیت‌های فرهنگی و بازتاب مثبت این اقدام فرهنگی در حفظ گونه در حال انقراض یوز ایرانی، خواهشمند است دستور فرمایید موانع فراروی درج تصویر یوز روی پیراهن تیم ملی فوتبال برداشته شده و زمینه برای تداوام این گونه اقدامات ارزشمند که فدراسیون فوتبال همواره در آن پیشگام بوده فراهم شود.

سید عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش»

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت تابناک ، تاریخ انتشار9اردبیهشت97، کدخبر: 794479، www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Norway
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
امیدوارم که وزارت ورزش بتونه این قضیه رو به سرانجام خوبی برسونه
ا.ف75
ناشناس
Norway
۱۳:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
من که میگم شدنی نیست..چرا اینا نباید از همون اول به فکر باشن؟
ا.ف75
ناشناس
Norway
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۰
0
0
خیلی خبر خوبیه بهتر از نبودن هیچ طرحی در شان تیم ملی ایرانه
ن.ف83
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین