پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۱۹۹۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
وزیر بهداشت با بیان اینکه کشور پهناوری داریم که با مشکلات متعددی روبروست، افزود: دولت فقط بخش بهداشت و درمان را ندارد اما ما از بودجه تعیین شده برای سال آینده راضی هستیم.

شعارسال: سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ظهر امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره اینکه بودجه تعیین شده برای این وزارتخانه در سال ۹۷ تا چه اندازه رضایت بخش است، گفت: باید واقع بین بود، بین ایده آل ها و آرزوها تا واقعیات فاصله است.

وی افزود: ما کشور پهناوری داریم که مشکلات متعددی پیش روی دستگاه های اجرایی آن است، ضمن اینکه دولت فقط بخش بهداشت و درمان را ندارد و باید سایر بخش ها را نیز در نظر گرفت اما در عین حال ما راضی هستیم.

قاضی زاده هاشمی درباره اینکه در آستانه ایام نوروز مجموعه های مرتبط با وزارت بهداشت چه خدماتی را برای مردم به خصوص در سفرهای نوروزی خواهند داشت، گفت: همه دستگاه ها در ایام تعطیلات برنامه های ویژه ای دارند، از جمله دستگاه های خدماتی که در این بین وزارت بهداشت هم همه ساله برنامه هایی دارد که حتما برای رفاه حال مردم آن را انجام خواهد داد.

وزیر بهداشت درباره افزایش نرخ دارو گفت: هیچ افزایش قیمت دارویی نداشتیم در عین حال بیمه ها متفاوت عمل می‌کنند و ممکن است تغییری در بیمه ها ایجاد شده باشد اما ما افزایش قیمت دارو نداشتیم.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه باید پذیرفت که با توجه به افزایش قیمت نرخ ارز و اینکه بخشی از مواد اولیه و تجهیزات دارویی وارداتی است و باید کمیسیون قیمت‌گذاری رفتار منطقی داشته باشد تصریح کرد: بالاخره در عین حال که رعایت حال مردم می‌شود باید به نحوی نباشد که کمبود دارو در بازار ایجاد شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار: ۲ اسفند 1396 ، کدخبر: 4233514 ، www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۴
0
0
وای من باورم نمیشه بالاخره یکی اومد گفت ما از بودجه خودمون راضی هستیم!! خداروشکر..برامون ارزو شده بود یکی بیاد اینو بگه
ا.ف75
ناشناس
United States
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۰۶
0
0
وزیر بهداشت واقعا یکی از بهترین وزیران.کشور بوده و مورد تقدیر رهبری هم قرار گرفته فردی از داخل خود مردم و جامعه پزشکی که صادقانه فعالیت میکنه
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین