پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۷۷۴
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
نماینده اسبق مجلس گفت: حقوق رئیس کل دیوان محاسبات ۴۳ میلیون تومان است + تکذیبیه

شعار سال:موسی الرضا ثروتی: چندی پیش که بحث حقوق های نجومی پیش آمد دیوان محاسبات مسئول رسیدگی به این پرونده شد، اما در آن زمان کسی نپرسید و متوجه نشد که حقوق خود رئیس دیوان محاسبات کل کشور ۴۳ میلیون تومان است.

تا زمانی که شفافیت در جامعه نباشد چگونه میخواهیم برای مردم گام برداریم؟ در قانون برنامه ششم توسعه آمده که حقوق همه افراد دولتی باید در یک سایت منتشر شود، اما به دلیل اینکه تخلف در همه بخش های دولت انجام می شود از انجام این کار امتناع می کنند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت هش تگز، تاریخ انتشار 4 اسفند 96، کد مطلب: -، www.hash-tags.ir




تکذیبیه : با توجه به ارتباط برقرار شده توسط روابط عمومی دیوان محاسبات کشور و اعلان درج تکذیبیه آقای موسی الرضا حضرتی در وب سایت آن نهاد ، همچنین نظر به روئیت درج تکذیبیه در وب سایت دیوان محاسبات، عین متن منعکس شده در آن وب سایت محترم، در ادامه منعکس می شود.

آقای موسی الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی اظهارت خود درباره حقوق دریافتی رئیس دیوان محاسبات کشور را تکذیب کرد

آقای موسی الرضا ثروتی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی درباره یاداشتی که اخیرا از وی با عنوان« سرمایه های اجتماعی را از یاد نبرید» در گفتگو با جام جم آنلاین منتشر شده است؛ گفت: مطلب ذکر شده درباره حقوق دریافتی رئیس دیوان محاسبات تکذیب می گردد.
آقای ثروتی در توضیح گفته است: آنچه که بنده در این یاداشت درباره حقوق دریافتی رئیس دیوان محاسبات ذکر کردم، از مطالب منتشره در برخی سایت ها بود که با پی گیری های جدید مشخص شد رقم ذکر شده اشتباه است، بنابراین مطلب ذکر شده درباره حقوق دریافتی رئیس دیوان محاسبات تکذیب می گردد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت دیوان محاسبات کشور ، تاریخ انتشار 6 اسفند 96، کد مطلب: -، http://www.dmk.ir 
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین