پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۵۱۳۳۹
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵
گویا قرار نیست با مدیران نجومی بگیر برخورد شود و این مدیران نجومی بگیر در این شرایط اقتصادی و اوج بحران اقتصادی نیز فقط به فکر جیب خود هستند، اخیراً چک واریزی یک مدیر نجومی بگیر پتروشیمی منتشر شده که متاسفانه مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وی را بعد از برکناری به مدیرعاملی شرکت پتروشیمی پ – پ منصوب کرده‌اند.

شعار سال: گویا قرار نیست با مدیران نجومی بگیر برخورد شود و این مدیران نجومی بگیر در این شرایط اقتصادی و اوج بحران اقتصادی نیز فقط به فکر جیب خود هستند.

اخیراً چک واریزی یک مدیر نجومی بگیر پتروشیمی منتشر شده که متاسفانه مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وی را بعد از برکناری به مدیرعاملی شرکت پتروشیمی پ – پ منصوب کردهاند.

آقای ب- ب که خرداد ماه امسال از مدیر عاملی پتروشیمی ف از زیرمجموعه های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کنار گذاشته شد، 15 روز بعد مدیرعامل شرکت پتروشیمی پ.پ دیگر شرکت زیر مجموعه وزارت کار شد. انتصابی که گفته می‌شود با اعمال نفوذ برخی افراد خاص همراه بوده و اکنون پای پرونده آن به کمیسیون اقتصادی مجلس نیز باز شده است.

محمد رضا پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به انتشار حقوق نجومی این مدیر پتروشیمی گفت: این موضوع و همچنین نحوه انتصاب مجدد وی در شرکت دیگری بعد از افشای فیش حقوق نجومی‌اش در کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی و نتیجه را به مردم اعلام می کنیم.

نکته جالب اینجاست که مسئولان به جای پاسخگویی و عذر خواهی از اقدامات خود، با ارسال جوابیه ای خبر رسانه ها را کذب خوانده اند، بر همین اساسداناابعاد جدیدی از حقوق نجومی این فرد را برای اولین بار منتشر می کند.

66 میلیون ریال اضافه کاری:در بند یک صورتحساب حقوق این مدیر نجومی بگیر وی برای خودش 120 ساعت اضافه کار در اسفند ماه رد کرده است، میزان ساعات کارکرد یک شخص در این شرکت ماهانه 160 ساعت است، احتساب 120 ساعت اضافه کار به معنی این است که این شخص هر روز تا پاسی از شب سرکار بوده است!

در این فیش حقوقی بندی بابت "تفاوت اضافه کاری " نه " اضافه کاری " از تاریخ 8/8/95 لحاظ شده است. روز معارفه وی 15/8/95 بوده است و معلوم نیست چرا از تاریخ 8 آبان ماه و زمان حکم وی برای ایشان تفاوت اضافه کاری حساب شده است، قید بند تفاوت اضافه کاری نامعلوم است. میزان این رقم 897/100/88 ریال است.

189 میلیون ریال حق ماموریت:در فیش حقوقی اسفند ماه نامبرده حق ماموریت وی 957/887/189ریال است، گویا این شخص در اسفند ماه یا در مرخصی بوده یا کارکرد عادی و یا اضافه کاری.

آیا محسنی بندپی به دستورات رهبری عمل می کند؟

پیشتر رهبر انقلاب در مورد برخورد با عاملان دریافت حقوق‌های نجومی، خواستار سه نوع برخورد عزل و برکناری، برگرداندن آنچه از بیت‌المال به صورت نامشروع خارج شده است و مجازات شده و فرموده بودند: این حقوق‌ها و برداشت‌های غیرمنصفانه و ظالمانه از بیت‌المال است اینها برداشت‌ها نامشروع است، این برداشت‌ها گناه است، این برداشت‌ها خیانت به آرمان های انقلاب اسلامی است.دریافتهای نامشروع باید برگردانده بشود، و اگر کسانی بی‌قانونی کرده‌اند مجازات بشوند، و اگر سوءاستفاده از قانون هم شده است بایستی این‌ها را از این کار‌ها برکنار بکنند؛ این‌ها کسانی نیستند که لیاقت این را داشته باشند که در این مراکز قرار بگیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از شبکه اطلاع رسانی راه دانا ، تاریخ انتشار3شهریور 97، کدمطلب: 1401479، www.dana.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین