پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
شهردار اردبیل گفت: از نکات بارز بودجه پیشنهادی تقدیمی شهرداری اردبیل به شورای شهر کاهش هزینه‌های جاری و افزایش فعالیتهای عمرانی بوده که مورد تأکید قرار گرفته است.

شعار سال: حمید لطف اللهیان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه استان اردبیل اظهار کرد: مشارکت شهروندان در زیباسازی و عمران و آبادانی شهر بسیار تأثیرگذار بوده و نیازمند افزایش تعامل‌های موجود هستیم.

وی افزود: اصحاب رسانه چشم بیدار جامعه بوده و با در اختیار قرار دادن اطلاعات و اخبار جدید به شهروندان، آگاه‌سازی جامعه و بیان نقدهای سازنده خود در توسعه شهر کوشا هستند.

شهردار اردبیل بیان کرد: مجموعه مدیریت شهری مجموعه‌ای پویا و فعال بوده و در طول سال برنامه‌های مختلف فرهنگی اجتماعی و عمرانی برای شهروندان در نظر گرفته که از جمله برنامه‌های مهم مورد نظر می‌توان به اجرای طرح استقبال از بهار طی روزهای آینده اشاره کرد.

لطف اللهیان از تقدیم لایحه پیشنهادی ۵۷۷ میلیارد تومانی به شورای شهر خبر داد و تصریح کرد: کاهش هزینه‌های جاری عامل مهمی برای پیش رفتن به سمت شهری انسان محور و ارتقای کیفیت زندگی شهری در اردبیل خواهد بود.

وی گفت: یکی از نکات بارز بودجه سالیان اخیر کاهش هزینه‌های جاری، افزایش کارهای عمرانی و کاهش هزینه اداره شهر بوده است که امیدواریم ادامه این روند باعث افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان باشد.

شهردار اردبیل اضافه کرد: پروژه‌های توسعه محور که منافع اکثریت مردم را در نظر بگیرد برنامه شهرداری اردبیل بوده و معتقدیم به شدت از پرداخت به پروژه‌هایی که منافع اکثر مردم در آن تامین نمی‌شود، اجتناب شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار 6 اسفند 96، کد مطلب: 13961207000564، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۱
0
0
واقعا چطوری میشه در صورتی که همه نهاد ها و سازمان ها از بودجه و مسائل مالی می نالن هزینه های یک شهر کاهش پیدا کرده باشه؟
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین