پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۲۱۶۳۶
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۱
شهردار اردبیل گفت: پروژه پل قدس متوقف نشده است و در روزهای آینده نیز بازدیدی همراه با اهالی رسانه از روند پیشرفت این مجموعه خواهیم داشت.

شعار سالحمید لطف‌اللهیان عصر امروز در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: پروژه پل قدس متوقف نشده است و در روزهای آینده نیز بازدیدی همراه با اهالی رسانه از روند پیشرفت این مجموعه خواهیم داشت.

وی گفت: همه سعی ما این است که پروژه‌های عمرانی شهری در اردبیل در طول مدت فصل کاری با تمام توان پیش برود تا بتوانیم پروژه‌ها را در موعد مقرر به سرانجام برسانیم.

شهردار اردبیل تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد در سال جدید گام‌های اساسی در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی برای شهر اردبیل برداشته شودو نحوه عملکرد شهرداری اردبیل نیز در سال ۹۶ به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

لطف‌اللهیان افزود: ما سعی می‌کنیم تا پروژه پل داروبخش را در نیمه نخست امسال به اتمام برسانیم تا قسمتی از مشکلات ترافیکی در این نقطه از شهر حل شود.

وی اضافه کرد: بیش از یک میلیون بوته فصله و ۲۰۰ هزار نهال در سطح شهر اردبیل کاشته شده است که این اقدامات با برنامه‌ریزی ادامه خواهد یافت.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس ، تاریخ انتشار 23 فروردین 97، کدمطلب۱۳۹۷۰۱۲۳۰۰۱۰۹۵، www.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین