پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۶۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۹
به دلیل خاک‌ریزی در مناطق و معابر و اصلاح برخی میادین، تردد در بخش هایی از مرکز شهر اردبیل مختل و شهروندان با مشکل مواجه شدند.

شعار سال: پس از این که شهردار اردبیل طی روز گذشته از سوی اعضای منتخب شورای شهر اردبیل برکنار و به جای وی معاون ترافیک شهرداری اردبیل به عنوان سرپرست شهرداری معرفی شد، شهروندان در اقدام قابل توجهی شاهد خاک ریزی در حداقل ۱۰ نقطه از شهر و اختلال در تردد خودروها بوده اند.

خاک ریزی ها که از سمت میدان باکری، خیابان والی، میدان بسیج، خیابان جانبازان و ایستگاه سرعین مشاهده می شود، به یکباره انجام شده و تردد خودروها را به کل در بخش پر ترافیک شهر محدوده ایستگاه سرعین، میدان فلسطین، میدان بسیج، قدس، والی و خیابان دانشگاه مختل کرده است.

شهرداری اردبیل علت انسداد بخش های ذکر شده را عملیات تعمیر میدان جانبازان اعلام کرده و بنرهای اطلاع رسانی نیز به یکباره در بخش هایی از شهر نصب شده اند و این در حالی است که تعمیرات این میدان بیش از دو هفته است آغاز شده و این اقدام شهرداری موجب نارضایتی شهروندان شده است.

در پی ابراز گله مندی شهروندان شهرداری دلیل خاک ریزی در نقاط مختلف را عملیات عمرانی زیرسازی اساسی و آسفالت میدان جانبازان اعلام و تاکید کرده که با اخذ مجوز از شورای ترافیک به مدت ۱۵ روز خیابان های منتهی به این میدان مسدود است.

رسیدن از یک نقطه شهر به نقطه ای دیگر به حدی شهروندان را دچار مشکل ساخته که برخی در گفتگو با خبرنگار مهر تاکید داشتند که در احداث پل قدس نیز ۱۰ روز محدودیت ترافیکی اعلام شد اما این میزان ترافیک و به هم ریختگی را در شهر شاهد نبودیم.

نادری یکی از این شهروندان افزود: متاسفانه هیچ اطلاع رسانی قبلی از وضعیت انسداد خیابان ها انجام نشده و شهروندان تنها زمانی که عازم مقصد خاصی شده اند با انسداد مسیر مواجه می شوند.

ترافیک در خیابان های منتهی به میدان جانبازان در محدوده منطقه گردشگری دریاچه شورابیل اردبیل درحالی تشدید شده که گردشگران و مسافران تابستانی زیادی وارد مرکز استان شده اند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 3 شهریور 96، کدمطلب: 4068571، www. mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین