پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۷۰۳۵
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
شهردار اردبیل از احداث زمین ورزشی در چهار نقطه این شهر خبر داد.

شعار سالحمید لطف‌اللهیان شامگاه دوشنبه در جلسه شورای شهر اردبیل تصریح کرد: با هدف توسعه ورزش همگانی احداث زمین ورزشی در چهار نقطه شامل پارک قزل گول، شهرک مخابرات، پارک وحدت و سه راه اتوبوس‌رانی پیش‌بینی‌شده است.

وی افزود: سه زمین ورزشی به صورت روباز اجرا شده و زمین ورزشی سه راه اتوبوس‌رانی به صورت روبسته احداث خواهد شد.

شهردار اردبیل تأکید کرد: شهرداری در سه سال گذشته پایبند مصوبات توسعه اماکن ورزشی بوده و همگی مصوبات به اجرا درآمده است.

لطف‌اللهیان با بیان اینکه تا چند سال قبل حتی یک زمین استاندارد بازی بدمینتون نداشتیم، اضافه کرد: دو زمین بازی بدمینتون احداث شده و دایر است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت بخش خصوصی در احداث دیتاسنتر اردبیل ادامه داد: در وضعیت فعلی نبود دیتاسنتر شهرداری اردبیل را با مشکل مواجه کرده و برای نگه‌داری اطلاعات کلیدی شهرداری هزینه‌های هنگفت به سرورهای ملی پرداخت می‌کند.

شهردار اردبیل متذکر شد: خدمات شهری می‌بایست به سمت بهبود و رشد و توسعه رفته و هوشمند شود که به این منظور ما نیازمند دیتاسنتر هستیم و شرکت مجری طرح انتخاب شده است.

لطف‌اللهیان افزود: برای پیاده‌سازی خدماتی از جمله کارت های هوشمند، کارت های شهروندی و حتی خدمات گردشگری ضروری است دیتاسنتر مناسب در اردبیل دایر شود.

وی ادامه داد: در یک سال اول اجرای طرح سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومانی از سوی شرکت همکار محقق شده و نسبت احداث ساختمان و ۷۰ کیلومتر فیبر نوری اقدام خواهد کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 13 آذر 96، کدمطلب:4163306، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین