پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۹۳۶۳
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۶
شهر پرجمعیتی مانند پارس آبادمغان، بجز یک زمین چمن مصنوعی کارگران که مختص پرسنل اداره تعاون کار تاسیس شده، چمن مصنوعی دیگری ندارد و جا دارد مسئولان و نماینده ما به این سئوال پاسخ دهند... چرا شما نمیتوانید؟!
شعار سال: روستای ممیشلو از توابع شهرستان هوراند است که چندماه پیش زمین چمن مصنوعی آن با همت نماینده کلیبر و هوراند، مسئولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

در حالی زمین چمن مصنوعی روستای ممیشلو در ابعاد ۲۲ در ۴۸ متر از محل اعتبارات شهرستانی و استانی به متراژ کلی ۱۰۵۶ متر مربع و با هزینه ۵۰۰ میلیون تومان تاسیس و به بهره برداری رسید که جالب است بدانید براساس سرشماری مرکز آمار ایران این روستا در سال ۱۳۹۵، جمعیت آن ۵۸۰ نفر (۱۶۳ خانوار) بوده است.

از روستای ممیشلو به این جهت نام بردیم که بدانید این روستای ۱۶۳ خانواری و دورافتاده با حمایت و همدلی مسئولان استانی، شهرستانی و نماینده مجلس آن منطقه توانسته صاحب یک زمین چمن مصنوعی مدرن شود. برخلاف ممیشلو شهر پرجمعیتی مانند پارس آبادمغان که جمعیت زیرنهر تراب آن به مراتب بیش از شهرستان هوراند است بجز یک زمین چمن مصنوعی کارگران که مختص پرسنل اداره تعاون کار تاسیس شده، چمن مصنوعی دیگری ندارد و جا دارد مسئولان و نماینده ما به این سئوال پاسخ دهند... چرا شما نمیتوانید؟!
تعداد بازدید : 35
پایگاه تحلیلی خبری شعار سال برگرفته از کانال تلگرامی آران مغان
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین