پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۱۹۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
سلطانی فر در مراسم افتتاح سالن ۶ هزار نفره سرپوشیده سنندج گفت: سیاست توسعه خانه‌های ورزش روستایی را از ابتدای دولت در پیش گرفتیم.

شعار سال: دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در این باره اظهار داشت: در جمع مردم خوب و ورزشکاران استان کردستان هستیم، جناب آقای استاندار، جمعی از نمایندگان و اصحاب ورزش در این جلسه حضور دارند که انشالله با دستور شما بتوانیم 335 پروژه ورزشی را افتتاح کنیم.

او ادامه داد: سالنی که در آن هستیم یکی از زیباترین، بزرگترین و مهمترین پروژه‌ها است که امروز افتتاح می‌شود. سالن 6 هزار نفره سرپوشیده سنندج که با استانداردهای بین‌المللی ساخته شده و این هدیه‌ای است از طرف دولت برای مردم خوب خطه کردستان که انشالله از این به بعد با برخورداری از این سالن بتوانند میزبانی مسابقات بزرگ بین‌المللی را داشته باشند.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: علاوه بر این سالن بزرگ و بسیار زیبا و شکیل، امروز چهار استادیوم فوتبال را در چهار شهرستان سبزوار، ملایر، نیشابور و خشت کازرون افتتاح می‌کنیم. همچنین یک هتل بزرگ یا خوابگاه ورزشی را در استان گلستان و یک پیست اسکیت در اراک در کنار 220 خانه ورزش روستایی که در تمامی استان‌ها گستره آن هست و 108 زمین چمن مصنوعی که یکی از سیاست‌های مهم این وزارتخانه در راستای عدالت ورزشی بوده که بتوانیم با اجرای پروژه‌های‌ضربتی برای ورزشکاران استان‌های مختلف امکان بروز و ظهور استعدادها و خلاقیت‌هایشان را فراهم کنیم.

سلطانی‌فر گفت: همچنین سیاست توسعه خانه‌های ورزش روستایی را از ابتدای دولت در پیش گرفتیم. با این 220 خانه ورزش روستایی که امروز با دستور جنابعالی افتتاح می‌شود تعداد خانه‌های ورزش روستایی که در این دولت افتتاح می‌شود به 3500 واحد می‌رسد این در حالی است که در ابتدای دولت تعداد آنها کمتر از 200 تا بوده و این یعنی به 3 هزار و 500 مورد افزایش پیدا کرده است.

وزیر افزود: برنامه‌ریزی کردیم که بتوانیم تا پایان دولت این تعداد را از 3 هزار و 500 به 5 هزار برسانیم. 108 زمین چمن مصنوعی فوتبال که در استان‌های مختلف امروز به بهره‌برداری می‌رسد، تعداد زمین‌های چمن مصنوعی فوتبال را به مرز 2 هزار می‌رساند که تا پایان دولت تلاشمان بر این است که بتوانیم به 2 هزار و 500 واحد برسانیم که تعداد آنها کمتر از 100 تا بوده در ابتدای دولت است.

سلطانی‌فر عنوان کرد: سالنی که در آن هستیم حدود 7 هزار و 300 متر زیربنا دارد و حدود 750 میلیارد ریال هزینه در سال‌های مختلف در آن انجام شده ارزش اقتصادی آن امروز حدود هزار و 500 میلیارد ریال است و یکی از زیباترین سالن‌ها است. از این مدل سالن‌ها 9 مورد دیگر در کشور داریم که در مناطق محروم هست و تلاش داریم بتوانیم تا پایان این دولت 6 تا از این 9 تا را بتوانیم به بهره‌برداری برسانیم. اولی در شیراز است که تقریبا آماده است و یکی دو ماه دیگر افتتاح می‌شود و قول می‌دهیم تلاش کنیم در ساری، مشهد، کرمانشاه، کرج و زاهدان هم تا پایان دولت این سالن‌های 6 هزار نفره را به بهره‌برداری برسانیم و این شرایط را فراهم کنیم که همه مردم این مناطق بتوانند میزبانی مسابقات مهم بین‌المللی را داشته باشند.

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از برنانیوز، تاریخ انتشار: 3 مهر ۱۳۹۹، کد خبر: -، borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
0
0
خب خدارو هزار مرتبه شکر بعد هزاران پیگیری از سوی مردم و مسئولین کدستان بالاخره به نتیجه رسید واقعا نیاز مردم بود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین