پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۲۸۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
رئیس شورای شهر اصفهان گفت: متروی اصفهان تا ۲۵ اسفند جاری تا ایستگاه ترمینال صفه تکمیل می شود.

شعار سال: فتح الله معین صبح یکشنبه در جلسه شورای شهر اصفهان با اشاره به جلسه پنجشنبه هفته گذشته در خصوص متروی اصفهان، اظهار داشت: در این جلسه مدیرعامل سازمان قطار شهری اذعان داشت تا ۲۵ اسفندماه متروی اصفهان تا ایستگاه میدان دفاع مقدس و ترمینال صفه تکمیل می شود.

وی ادامه داد: این خط با همت شهرداری اصفهان در حال تکمیل است و باید از مهندسان این نهاد در این راستا و اینکه امروز روز مهندس است، تقدیر کنیم.

رئیس شورای شهر اصفهان افزود: البته به نوعی بیشتر شاغلان در شهرداری مهندس هستند چرا که جنس کار کردن در شهر از این نوع است و باید این روز را به همه کارکنان شهرداری هم تبریک گفت.

وی تصریح کرد: به همت همین مهندسان تاکنون پروژه های بزرگی در کلانشهر اصفهان کلید زده شده که انتظار می رود با تلاش و پیگیری به سرانجام برسد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری خبر فوری، تاریخ انتشار 7 اسفند 96، کد مطلب: 301619، www.khabarfoori.com


اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۰
0
0
برای شهرای بزرگمون قطعااا نیاز داریم به این قطارهای شهری...هم برای مدرن دن هم کاهش الودگی هوا
ا.ف75
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین