پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۹۰۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست نمایندگان اهواز با وزیر کشور درباره کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز اظهار کرد: مبلغ 170میلیارد تومان از اعتبارات بودجه سال آینده قطار شهری اهواز کاهش پیدا کرده است.

شعار سال: علی ساری با اشاره به نشست نمایندگان اهواز با وزیر کشور در رابطه با کاهش اعتبارات قطار شهری اهواز اظهار کرد: مبلغ 170 میلیارد تومان از اعتبارات سال آینده قطار شهری اهواز کاهش پیداکرده است.

وی با بیان اینکه مسئله قطار شهری اهواز پیچیده است، گفت: مشکلات قطار شهری اهواز به این سادگی با ذکر اعداد و ارقام قابل‌حل نیست به همین دلیل از وزیر کشور درخواست شد مشکل قطار شهری به‌صورت تخصصی و عملیاتی با حضور استاندار، شهردار، پیمانکار پروژه قطار شهری، نماینده شورای شهر، نمایندگان اهواز در مجلس و مدیرعامل شرکت کیسون بررسی شود.

نماینده مردم اهواز، حمیدیه، کارون و باوی در مجلس عنوان کرد: درست است فعالیت قطار شهری اهواز از سر گرفته شده اما این به آن معنا نیست که مشکل پرداخت حقوق کارکنان قطار شهری، مشکلات اعتباری و مسائل مربوط به پیشرفت این پروژه حل‌شده است.

ساری در رابطه با تعیین محدوده شهرستان کارون و تبدیل منطقه قلعه چنعان به شهر عنوان کرد: این دو موضوع نیز به‌منظور بررسی‌های کارشناسی به معاونت سیاسی وزارت کشور ارجاع شد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ 17 بهمن 96، کد مطلب: 13961117000046: www.khuzestan.farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
King
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۹
0
0
بررسی و بررسی و بررسی اخرشم ارهای کارشناسی نشده عادت اینروزهای ما
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین